Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،متن بيانيه به شرح زير است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم مهرماه مصادف است با سالروز شهادت محمدالدُرَّه کودک  12 ساله فلسطینی است که در 30 سپتامبر 2000میلادی و در دومین روز انتفاضه ، مظلومانه و در آغوش پدر و در منظر دوربین های تلویزیونی بدست سربازان رژیم کودک کش و صفاک صهیونیستی در منطقه " نتساریم" در نوار غزه به شهادت رسید و به نماد انتفاضه دوم فلسطین مبدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صهیونیست‌های  جنایتکار  در حالی دست به این جنایت زدند ، که براساس کنوانسیون ژنو ، باید حقوق زنان و کودکان را در زمان جنگ و اشغال یک کشور حفظ نمایند  ، اما متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی با قوانین بین المللی با استانداردهای دوگانه ای برخورد می کند.

آنچه امروزه جهان نظاره گر آن است اینکه متاسفانه جنایات رژیم اشغالگر قدس بر علیه کودکان و نوجوانان فلسطینی زیان های مادی ، انسانی ، اخلاق و فرهنگی فراوانی را بهمراه داشته است  و در مورد این کودکان بی دفاع بی هیچ تردیدی ، همه ی حقوق آنان را هدف قرار داده اند.

اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن حمایت همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین و بویژه کودکان و نوجوانان بی دفاع ،  صراحتا از جامعه جهانی خواستاریم تا نسبت به جنایات صهیونیست‌ها سکوت پیشه نکرده و به وظیفه انسانی خود در مقابله با صهیونیست‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، همزمان با حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر نظامیان صهیونیست، کرانه باختری نیز شاهد تنش میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «جباره» در شرق شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری به سوی یک خودرو فلسطینی آتش گشوده‌اند. هنوز جزییات بیش‌تری از زخمی‌ها یا شهیدان احتمالی این حادثه گزارشی مخابره نشده است.

همچنین در پی یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری، این منطقه شاهد وقوع درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود.

روستای «دوما» در جنوب شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری نیز با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روبرو شد.

نظامیان صهیونیست در اطراف ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عناب» واقع در شرق شهر طولکرم نیز یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی «فیروز سلامه» که یکی از بانوان آزاده توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطینی در غزه است، «لمی غوشه» بانوی خبرنگار و از اسیران آزادشده در گذشته و «رامز عواد» خبرنگار فلسطینی را در ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عطاره» بازداشت کرده‌اند.

کد خبر 6091430

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم