Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در آئین افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مرکز استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از مجموع ۱۱۵ واحدی که سپاه ساری امسال متعهد شده است، ۱۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجموع اعتبارت هزینه شده برای این ۱۰ واحد مسکونی، حدود ۲ میلیارد تومان بوده است، و این کار با احسان خیرین و مجاهدت‌های گروه‌های جهادی تکمیل و به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 *۱۰ خانوار مددجو در هفته دفاع مقدس صاحبخانه شدند
 در ادامه سرهنگ سیدابراهیم شریفی از تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون، تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه به اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان هم خبر داد و یادآور شد:  سبد کالا به مبلغ ۳۵۰ میلیون هم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ مزار شهدا در هفته دفاع مقدس ساماندهی شد، بیان کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه ساخت خانه‌های محروم با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام شده و در این هفته ده واحد تحویل نیازمندان شده است و این نهضت ادامه دارد.

شریفی با اشاره به پروژه آب.رسانی هم اضافه کرد: این پروژه با همکاری آب و فاضلاب شهرستان در سطح روستا‌ها و مناطق کم برخوردار با همت خیرین و کمک اهالی روستا در حال انجام است.

فرمانده بسیج ناحیه ساری خاطرنشان کرد: نهضت محرومیت‌زدایی و ساخت خانه محروم در طول سال ادامه دارد.

*برگزاری آئین اختتامیه جشنواره شعر به وقت دلتنگی در مازندران

حمید رضا هراسانی مسوول بسیج هنرمندان استان مازندران در آئین اختتامیه جشنواره شعر "به وقت دلتنگی" در محل نمایشگاه (ما مقتدریم) در پارک موزه دفاع مقدس، از برگزیده شدن ۱۲ شاعر برتر در این جشنواره خبر داد و گفت: این ۱۲ نفر از بین ۱۴۱ شاعر شرکت‌کننده در جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: از اوایل تیر ماه فراخوان جشنواره "به وقت دلتنگی" در استان منتشر شد و تا ۲۰ شهریور ماه ۳۸۴ اثر از ۱۴۱ شاعر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری آثار، ۱۲ اثر برگزیده انتخاب شدند.
 
هراسانی تاکید کرد: مراسم اختتامیه این آیین با حضور منتخبان و مسؤولان استان در مرکز فرهنگی و مشارکت ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد و شاعران به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس وقت دلتنگی ۱۰ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است