Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید یداله یزدان پناه ظهر پنجشنبه در آئین بزرگداشت رحت علامه حسن زاده آملی که از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در مسجدامام رضا (ع) این شهر برگزار شد، بهره گیری از علم و عمل را از ویژگی‌های برجسته علامه حسن زاده ذکر کرد.

وی افزود: برپایی این مجالس ترحیم و بزرگداشت علامه حسن زاده نوعی قدرشناسی و شناخت بیشتر از جایگاه و مقام و منزلت آن عالم وارسته است، و بهره گیری از ظرفیت‌های وجودی حضرت علامه هم در مقام علم ومعرفت، توحید و ولایت مداری لازم است زیرا به عنوان بزرگترین سرمایه‌های وجودی آن عالم جلیل القدر باید به عنوان سرمشق والگو مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگرد علامه حسن‌زاده آملی ادامه داد، علامه حسن زاده به واقع دلبسته توحید و ولایت بود و این موقعیت ممتاز او را به جایی رساند که تمام وجودش را توحید ولایی کرد و او را این گونه نزد همه مردم خاص وبرجسته کرد.

حجت الاسلام یزدان پناه افزود: ایشان معتقد بود، که خدمت به خلق نوعی عبادت است و عمل صالح را با هیچ کاری آمیخته نمی‌کرد و به خاطر خدا حتی دست کودک را می‌بوسید، و این دلسوزی باعث می‌شد با مردم ساعت‌ها نشست و برخواست داشته باشد و در خدمت خلق بود و همه را خدایی و مردم را شیفته ودوستدار خود کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید اینکه علامه تشنه علم بود، و این را خود باور داشت و هم عمل می‌کرد، افزود: حضرت علامه به دنبال علم می‌رفت تا هرکجا طاقت فرسا باشد.

حجت الاسلام یزدان پناه یادآورشد: به سمت حقیقت، علم و عرفان می‌رفت و دست به کار شد در تحصیل علم آنقدر شب زنده داری می‌کرد که بالاترین درجات علی، فقهی و عرفانی رسید که او را علامه دهر کرده بود.

کد خبر 5316969

منبع: مهر

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی علما و روحانیون آمل اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام کرمانشاه علامه حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: کارمان سخت است اما تفکر ما سوپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است.

علی اصغر حسن زاده، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت های فوتسال آسیا، اظهار کرد: با تلاش کادرفنی و بچه‌ها توانستیم جام را به ایران برگردانیم، خدا کمک کرد که توانستیم به قول مان وفا کرده و دل مردم ایران را شاد کنیم. مهم ترین چیز در این شرایط خوشحالی مردم است و حتی اگر یک لحظه هم از بازی ها و قهرمانی‌مان خوشحال شده باشند ارزش‌اش از همه چیز بیشتر است. قهرمانی را به مردم شریف ایران تقدیم می‌کنیم.

او ادامه داد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهی کمک می‌کنم و خدا را شکر من تمام تلاشم را کردم هم در داخل و هم خارج زمین به جوانان کمک کنم. خدا را شکر تلاش همه بچه ها و کادرفنی بود که به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم‌ملی درباره جام جهانی پیش رو گفت: فوتسال واقعا پیشرفت کرده و مثل گذشته نیست. جام جهانی هم حتما همین طور خواهد بود. کارمان سخت است اما تفکر ما سوپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟