Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ راه حل سیاسی را نمی‌پذیرند؛ حتی اگر این راه حل در چارچوب تشکیل کشور فلسطین در مرز‌های ۱۹۶۷ باشد.

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی " A HAABER " ترکیه گفت انتخاب بایدن و بنت در مسیر رژیم اشغالگر تغییرات زیادی ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه افزود: اسرائیل به سیاست اشغالگری، غصب مناطق و تجاوزگری علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه ادامه می‌دهد.

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس همچنین گفت: بر این باوریم که هیچ چیز در سیاست آمریکا در قبال اسرائیل تغییر نخواهد کرد، زیرا دو طرف در راستای منافع عالی خود عمل می‌کنند.

او درباره توافق‌های صلح بین برخی کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی هم گفت: جنبش حماس به سبب این همگرایی متأسف است. برخی کشور‌های عربی بر این باورند که مشروعیت آن‌ها به آمریکا مرتبط است و این کشور‌ها معتقدند که راه آمریکا از تل آویو عبور می‌کند. اما واقعیت این طور نیست.

هنیه در ادامه گفت: روابط دولت‌های عربی با رژیم اشغالگر به این معنا نیست که مردم این کشور‌ها رژیم اشغالگر اسرائیل و توافق‌های عادی سازی روابط را می‌پذیرند.

 امارات، بحرین، سودان و مراکش سال گذشته و علیرغم مخالفت‌های مردمی به آرمان‌های فلسطین خیانت و اقدام به سازش با رژیم صهیونیستی کردند. بر اساس شواهد، بیشتر اهداف این چهار کشور عربی که در بستر عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها به دنبال آن بودند، محقق نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی اسماعیل هنیه کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین

بشار اسد با وجود شرایطی که پشت سر گذاشته است، ثبات موضع کشورش در قبال مساله فلسطین و مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با تاکید اینکه موضع کشورش از زمان ظهور مساله فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده است، افزود که با وجود شرایطی که سوریه از سر گذرانده است، یک لحظه یا تحت هر شرایطی که بوده موضعش دچار تزلزل نشده است.

وی تصریح کرد هر آنچه می‌تواند در حد امکانات موجود ارائه کند، بدون هیچ تردیدی در اختیار فلسطینی‌ها یا هر مقاومتی در برابر رژیم صهیونیستی قرار خواهد داد.

اسد همچنین خاطرنشان کرد که موضع دمشق در قبال مقاومت، «به عنوان یک مفهوم یا عمل، تغییر نخواهد کرد، بلکه تثبیت‌تر خواهد شد».

وی اشاره کرد رویدادها ثابت کرده است که هر کسی که تصمیمی ندارد هیچ امیدی به آینده ندارد و هر که صاحب قدرت نباشد در این دنیا ارزشی ندارد و هر که در دفاع از وطن مقاومت نکند، در درجه اول لایق وطن نیست.

اسد در سخنرانی خود در نشست گسترده کمیته مرکزی حزب بعث سوسیالیست عربی که روز شنبه در کاخ کنفرانس در دمشق پایتخت این کشور برگزار شد، تاکید کرد که سوریه «امروز تسلیم نخواهد شد زیرا ماهیت موضوع تغییر و خود دشمن نیز تغییر نکرده است».

براساس گزارش روزنامه الوطن سوریه، رئیس جمهور سوریه در این زمینه با تاکید بر اینکه «تنها متغیر، رویدادها به شکل بیرونی» است، توضیح داد که کشتارها با رفتار رژیم اشغالگر چه تعداد روند کشتار افزایش یا کاهش یابد، اتفاقی نیست.

اسد همچنین با اشاره به اینکه «سوگیری کورکورانه کشورهای غربی نسبت به صهیونیسم چیز جدیدی نیست» تاکید کرد: «تا زمانی که وضعیت تغییر نکند و حقوق فلسطینی‌ها و سوری‌ها به دست نیاید، هیچ چیزی موقعیت دمشق را تغییر نخواهد داد یا یک تار موی آن را جابجا نخواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تسلیم، احساس کاذب امنیت، شاید قدرت و گاهی موجودیت می‌دهد اما اسد توضیح داد که این تا زمانی است که ماموریت لازم به پایان برسد و پس از آن مردم، کشورها و ملت‌ها کنار گذاشته می‌شوند.

وی افزود: وقتی از وطن صرف نظر می‌شود این به معنای نابودی و از بین رفتن آنها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر