Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با این حال افزایش وزن ممکن است اندازه سینه های شما و بقیه اعضای بدن تان را افزایش دهد. اگر این نتیجه ای نیست که شما  به دنبال آن هستید گزینه های غیر از رژیم غذایی وجود دارد که ممکن است به بزرگ شدن سایز سینه های شما کمک  کند.

مطالعه را برای یادگیری بیشتر در مورد گزینه های رشد پستان که کار می کنند ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنین نگاهی به برخی از گزینه هایی می کنیم که برای بزرگ شدن پستان کار نمی کنند.

تمرینات گسترش قفسه سینه را امتحان کنید:

ورزش، سینه ها را کامل تر نمی کند. با این حال، تمرینات خاص می تواند برای بزرگ شدن عضلات پکتورال  زیر سینه، و همچنین عضلات پشت و شانه  بسیار موثر باشد. این می تواند باعث شود  سینه های شما بزرگتر، بالاتر و پرتر به نظر  برسد.

هیچ نشانه ای برای داشتن وضعیت عالی وجود ندارد. در حالی که تمرینات خوب به طور فیزیکی سینه های شما را بزرگتر نمی کند می تواند ظاهر خود را تغییر دهد تا  آنها بزرگتر  به نظر برسند.

تمرینات خوب همچنین باعث  تعادل، قدرت و انعطاف پذیری بیشتر می شود. همچنین کمک می کند تا عضلات معده و پشت را تقویت کنید.

تمریناتی را انجام دهید که به بهبود وضعیت کمک می کند. 

یک سوتین جدید تهیه کنید:

بسیاری از زنان اندازه سینه بند شان اشتباه است. در حقیقت منبع تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد ۷۰ درصد از زنان سینه بند هایی را که بیش از حد کوچک است استفاده می کنند و ۱۰ درصد سینه بند هایی دارند که بیش از حد بزرگ هستند.

سینه بند بیش از حد تنگ ممکن است سینه ها را صاف کند و آنها را کوچکتر  کند. سینه بند بیش از حد بزرگ سینه را خوب نگه نمی دارد و آنها افتاده  به نظر می رسند.

 سینه بند هایی  که بیش از حد قدیمی هستند را نیز نباید پوشید. چون بعد از مدتی  در اثرشستشو آنها ممکن است مناسب پوشیدن نباشند و باید با یکی که به درستی متناسب است  جایگزین شوند. سینه بند مناسب می تواند سینه ها را خوش فرم و برجسته کند و آنها را بدون توجه به اندازه  شان به بهترین شکل نگه دارد.

 این موارد را دفعه بعد که  به خرید سینه بند می روید، در نظر بگیرید.

استراتژی هایی که اندازه سینه شما را افزایش نمی دهند

خوردن غذاهای خاص:

با جستجو در اینترنت، مقالات زیادی می بینید  که توانایی غذاهای خاصی را برای افزایش اندازه سینه نشان می دهد. متأسفانه هیچ یک از این ادعاها توسط شواهد بالینی یا تحقیقات علمی  تایید نشده است.

که این غذاها شامل لبنیات است:

این که  چون از گاوها، بز ها یا سایر پستانداران می آید و تمام شیر لبنیات حاوی استروژن، پروژسترون و پرولاکتین می باشد و از آنجایی که هورمون ها در اندازه سینه تاثیر می گذارند، بعضی از مردم تحت تأثیر قرار می گیرند که نوشیدن شیر زیاد  یک راه خوب برای بزرگ شدن سینه ها است.

این درست  نیست نوشیدن شیر و خوردن محصولات لبنی، اندازه سینه را افزایش نمی دهد.

بر اساس یک منبع مطالعاتی در سال  ۲۰۱۹، شیر لبنی ممکن است بر خطر ابتلا به سرطان پستان تاثیر بگذارد. اکثر گاوهای شیری باردار هستند، بنابراین شیر آنها حاوی مقادیر بیشتری از هورمون ها است. این هورمون ها ممکن است سطوح فاکتور رشد انسولین ۱، که هورمون رشد است را افزایش دهند.

برخی از منابع معتبرنشان می دهد که ارتباط منفی بین سطوح بالاتر فاکتور رشد انسولین ۱ و سرطان پستان، پروستات، کولورکتال و تخمدان وجود دارد. در حالی که این یافته ها قطعی نیستند، ممکن است بخواهید مصرف شیر را محدود کنید اگر نگران  عوامل خطربرای سرطان هستید.

با این حال، مطالعات دیگر نشان می دهد که اگر لبنیات را مصرف نکنید، خطر ابتلا به سرطان پستان وجود ندارد. اگر سابقه خانوادگی سرطان پستان دارید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید.

محصولات مبتنی بر سویا اندازه سینه را افزایش نمی دهند:

اگر شما به امیده افزایش اندازه پستان، مصرف لبنیات را افزایش دهید، اندازه سینه را افزایش می دهید، نگران نباشید.

شیر سویا و سایر محصولات مبتنی بر سویا حاوی فیتواستروژن ها هستند. این ترکیبات مبتنی بر گیاهی است که اثرات استروژن را بر روی بدن تقلید می کند. به همین دلیل، برخی از مردم فکر می کنند که سویا به افزایش سایز سینه ها کمک می کند  تا بزرگتر شوند.

همانطور که در مورد شیر ولبنیات گفتیم این درست نیست. هیچ مطالعات بالینی وجود ندارد و هیچ شواهدی وجود ندارد که پیوند فیتواستروژن ها را به افزایش اندازه سینه ربط  دهد.

محصولات  پیشرفته برای  افزایش اندازه سینه:  

بسیاری از محصولات در اینترنت وجود دارند که برای افزایش اندازه سینه تبلیغ می شوند. این شامل لوسیون ها، کرم ها، ماساژ ها و مکمل ها می شود. آنها همچنین شامل دستگاه هایی مانند پمپ های بزرگ کننده هستند.

 هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که نشان  دهد که هر یک از این محصولات یا دستگاه ها به اندازه کافی برای افزایش  اندازه سینه مفید است.

مکمل های بزرگ شدن سینه:

مکمل ها نیز ممکن است ناامن باشند. مراقب باشید از مکمل هایی که  برای افزایش اندازه سینه استفاده می کنید حاوی گیاهان و مواد تشکیل دهنده ای نباشند که ممکن است باعث ایجاد تعاملات جدی با داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید شوند. 

آنها همچنین فواید بهداشتی اثبات شده  ندارند.

کرم بزرگ شدن سینه:

برخی از  کرم ها ممکن است برای پوست مفید باشد، اما آنها هیچ کاری برای افزایش اندازه سینه انجام نمی دهند . هیچ مطالعاتی وجود ندارد که نشان دهد که هر کرم، لوسیون یا درمان موضعی می تواند سایزسینه ها را افزایش دهد. 

برخی از کرم ها بر روی برچسب خود نشان می دهند که آنها از اداره غذا و دارو (FDA) تاییدیه دارند. این ممکن است تبلیغات دروغین باشد، پس مطمئن شوید که برچسب کرم را قبل از خرید آن مطالعه کنید.

ماساژ بزرگ شدن سینه:

ماساژ سینه برای تحریک جریان خون، کمک به شیردهی و تشخیص توده های بالقوه بدخیم فوق العاده  مفید است. با این حال، برای داشتن  سینه های بزرگتر کاملا بی فایده است. هیچ اطلاعات علمی وجود ندارد که بزرگ شدن سینه از طریق ماساژ را نشان دهد.

پمپ های افزایش سایز سینه:

دستگاه هایی مانند پمپ وجود دارند که ادعا می شود با استفاده از فشار و مکش باعث افزایش سایز سینه میشوند. آنها راروی سینه ها می کشند و این باعث  کشش و تحریک سینه ها می شود، که ممکن است آنها را به طور موقت به ظاهر بزرگتر نشان دهد.

 با وجود این، هیچ آزمایش بالینی وجود ندارد که نشان دهد هر دستگاه، چه ارزان یا بسیار گران قیمت، سینه ها را بزرگ می کند.

چه چیزی اندازه سینه را تعیین می کند ؟

اندازه سینه های شما تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. هنگامی که زنان در مورد اندازه سینه فکر می کنند، اغلب بر حجم کامل سینه  تمرکز می کنند. عوامل دیگر، مانند محدوده قفسه سینه، هم نقش مهمی در چگونگی بزرگ شدن سینه های شما دارند.

هر دو حجم پستان و ساختار استخوان بندی  ویژگی های فیزیکی است که می تواند در خانواده ها به ارث برسد.

اندازه پستان با وزن و سن تغییر می کند ؟

علاوه بر وراثت، عوامل دیگری نیز به تعیین اندازه سینه ربط دارند. این شامل وزن و سن است:

 سینه های شما زمانی که شما یک نوجوان هستید، مسلما  متفاوت ازسالهای بعدی که سن تغییر می کند است. اندازه آنها ممکن است افزایش یا کاهش یابد و احتمالا این امر رخ می دهد.

اندازه دور سینه و محدوده لگن می تواند به طور قابل توجهی با افزایش وزن یا کاهش وزن تغییر کند. اگر شما ۲۰ کیلو وزن از دست  بدهید یا اضافه کنید، اندازه سینه بند خود را به احتمال زیاد باید کوچک یا بزرگ کنید.

هورمون ها و چرخه های تولید مثل بر اندازه سینه تاثیر می گذارد.

بافت پستان در دوران بلوغ  و زمانی که تخمدان های شما شروع به تولید استروژن می کند شروع به چاق شدن و بزرگ شدن می کند.

سینه های شما ممکن است به طور موقت قبل از دوره پریود تان بزرگتر شود، زمانی که استروژن و پروژسترون سایز کانال های پستان و غدد شیر را افزایش می دهند.

سینه های بزرگ شده یکی از اولین نشانه های حاملگی هستند. استروژن، پروژسترون و پرولاکتین با یکدیگر برای تحریک و بزرگ شدن سینه و تولید شیر کار می کنند. سایز سینه های شما همچنان در طول بارداری افزایش می یابد، زیرا آنها برای شیردهی آماده می شوند.

در طول یائسگی، کاهش استروژن ممکن است با از دست دادن الاستیک باعث کوچک شدن سینه های شما شود.

نکته های  کلیدی:

هیچ برنامه غذایی یا رژیم غذایی از لحاظ بالینی ثابت نشده است که اندازه سینه را افزایش داده باشد.

همچنین مکمل ها، پمپ ها یا کرم ها یی وجود ندارد که بتواند سایز سینه هارا بزرگتر کند.

بهترین روش طبیعی برای افزایش سایز سینه این است که تمرینات ورزشی  ای  انجام دهید که قفسه سینه، پشت و شانه را تقویت می کند. 

پربیننده ترین نحوه دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا + لینک ارده شیره ، این خوشمزه شفا بخش با طبعی گرم این دانه فقط مرگ را درمان نمی کند آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۷/۷) این افراد به طور طبیعی ویروس کرونا را مهار می کنند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پستان وجود ندارد بزرگ شدن سینه سینه های شما سایز سینه ها سرطان پستان نشان می دهد سینه ها هورمون ها بیش از حد نشان دهد سینه بند مکمل ها کرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی