Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه یک بیمار کرونایی در استان در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۷ تن افزایش یافت.   یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۳۹ تن بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۱۲۲ تن کرونای قطعی و ۱۹ تن هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع ۷۶۶ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، ۱۵۶ مورد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.   یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
او افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد