Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر پنجشنبه در نشست با مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود:دوران دفاع مقدس، رزمندگان با تکیه بر فرهنگ عاشورا حماسه‌هایی از جنس قیام حسینی را رقم زدند و رمز ماندگاری دفاع مقدس خلوص در نیت و تقوای در عمل رزمندگان بود.

وی تاکید کرد: فرهنگ و روحیه دفاع مقدس، ملت را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و در طول ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی با این روحیه نجات بخش، علاوه بر شکوفایی و سربلندی کشور، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ترویج و تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در سایر بخش های کشور و به ویژه  مدیریت‌ها، تضمین کننده پیشرفت و سربلندی ملت است و در گام دوم انقلاب باید این مهم مدنظر ویژه قرار گیرد.

سردار کریمی یکی از بسترهای مهم برای نشر آثار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت این فضا برای فرهنگ‌سازی  ایثار و شهادت بهره‌گیری کرد و جوانان غیرتمند باید با اراده خود   بزرگترین موفقیت ها را در این عرصه کسب کنند و جهاد تبیین که مطالبه مهم مقام معظم رهبری است را محقق سازند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه ‌ندازی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی می‌تواند جوانان را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج کند و نباید اجازه داد دشمن با ابزار فضای مجازی هدف شیطانی تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق را از پیش ببرند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد:  کمیته امداد حضرت امام(ره) در چهار دهه  مبارزه با فقر و توانمندسازی جامعه هدف پیشگام بوده و اقدامات قابل قبولی انجام داده است.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج علاوه بر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و جهاد  در برابر هرگونه تهدید و همچون کوه مقابل دشمن ایستاده و اجازه هیچ گونه اشتباه و تجاوز علیه سرزمین اسلامی را نمی‌دهد  و تامین امنیت پایدار در بخش های مختلف کشور وظیفه ذاتی این نهادهای مردمی است که در راستای رسالت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی اراک استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی قاسم سلیمانی استان مرکزی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم