Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدحمید سجادی امشب در جلسه با سمن‌های استان که با حضور  نمایندگان مجلس و استاندار کرمان و معاونین وزیر در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مقام رهبری همواره به مشارکت عملی مردم به‌ویژه جوانان اشاره داشتند و در بیانیه گام دوم حدود ۴۰ بار فقط از واژه جوان نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان افزود: من اعتقاد دارم گروه‌های مردمی به‌عنوان اصلی‌ترین تکیه‌گاه و  پشتیبان وزارت ورزش و جوانان هستند و سعی می‌کنیم در این وزارتخانه، برای انجام کارهای بزرگ و نشدنی، توسعه و تقویت گروه‌های مردمی در دستور کار باشد و این را به‌عنوان یک عهد و پیمان بیان می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ان‌شاءالله در تمامی امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی ورزشی از سمن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال پیش دو سازمان ورزش و جوانان با هم ادغام و تبدیل به وزارت ورزش و جوانان فعلی شد، ابراز داشت: نباید به جوانان طوری نگاه شود که مغفول بمانند، که شاید تا کنون اینگونه رفتار شده است؛ اما اگر ما به رسالت‌مان در حوزه جوانان عمل کنیم، خود این قسمت می‌تواند منجی ورزش باشد. ما از سمن‌ها خواسته‌ایم خیران را پیدا و به ما معرفی کنند تا اماکن ورزشی را به افراد صالح و سالمی واگذار کنیم و یا خود سمن‌ها این اماکن را اداره کنند.

سجادی افزود: در کشور در حوزه وزارت ورزش و جوانان ۲۸ هزار اماکن ورزشی داریم و ۴ هزار اماکن ورزشی نیمه‌تمام وجود دارد که در مجموع ۳۲ هزار اماکن ورزشی داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از شما سمن‌ها درخواست داریم در سامانه نهضت داوطلبین عضو شوید، افزود:  ما داوطلبانی در همه زمینه‌ها از جمله هلال‌احمر، بسیج، گروه‌های جهادی و ...را  داریم؛ اما در ورزش نداریم و در این زمینه نسبت به دنیا عقب هستیم؛ به‌عنوان مثال در المپیک، ۹۹ درصد از کارها توسط داوطلبین انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ما اگر بخواهیم مسابقاتی را در کشور برگزار کنیم؛ اول نگران این هستیم که چه مقدارهزینه دارد

سجادی  تصریح کرد: آگاهی‌بخشی،  یک قسمت از کار سمن‌ها در کنار کارهای انقلابی و فرهنگی است و امیدوارم روحیه دفاع مقدسی در سمن‌های ما تقویت شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سمن ها گروه های مردمی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان اماکن ورزشی وزارت ورزش وزیر ورزش سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال