Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان به تشریح جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در این موسسه پرداخت.

نوید سیاه‌پلو در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، اظهار کرد: مطابق تقویم آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، کلاس‌های درس به صورت رسمی از ۲۷ شهریور آغاز شده است و تمام ورودی‌های بهمن ۹۹ و قبل از آن کلاس‌های خود را شروع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال برای اولین بار، بازه زمانی حذف و اضافه و انتخاب واحد پیش از شروع رسمی کلاس‌ها بود و بنابراین برنامه‌ریزی به نحوی بود که همه دانشجویان بتوانند از اولین روز آغاز رسمی نیمسال جدید، در کلاس‌ها شرکت کنند. ضمن اینکه ثبت‌نام دانشجویان کمیسیون موارد خاص نیز انجام شده است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به فرآیند آموزش، گفت: همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد منحصرا آنلاین در سامانه آموزش مجازی موسسه با نام «ساجد» برنامه‌ریزی شده و در حال حاضر کلیه کلاس‌ها به شیوه برخط در حال برگزاری هستند. ضمنا آمادگی لازم برای حرکت به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری، به شرط دریافت مصوبه‌های لازم از طرف ستاد ملی کرونا و استانداری خوزستان، وجود دارد. برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که در صورت امکان برای برگزاری کلاس‌های حضوری، اولویت با کلاس‌های درس دانشجویان کارشناسی ارشد باشد.

سیاه‌پلو با بیان اینکه در صورت امکان برای برگزاری کلاس‌های حضوری در نظر است این موضوع در چهار مرحله و به صورت تدریجی باشد، تصریح کرد: در دسته اول ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد، اولویت با برگزاری کلاس‌های عملی و نیازمند آزمایشگاه و آتلیه است. در این بین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی معماری بیشتر نگران هستیم زیرا معتقدیم برای واحدهای عملی آموزش‌های حضوری به هیچ‌وجه با کلاس‌های آنلاین قابل مقایسه نیست. در اولویت بعدی ان‌شاالله در صورت مساعد شدن شرایط، برگزاری واحدهای نظری دانشجویان ارشد مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در مرحله سوم و برای آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی نیز هر زمان شرایط فراهم باشد، اولویت با برگزاری کلاس‌های کارگاهی و عملی است. در فاز چهارم ان‌شاالله کلاس‌های نظری دانشجویان کارشناسی و کاردانی به صورت حضوری برگزار می‌شود. اما تا آن زمان، فعلا فرآیند آموزش به صوت مجازی - برخط است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در خصوص ثبت‌نام نودانشجویان خاطرنشان‌کرد: فرآیند ثبت‌نام آنلاین دانشجویان نوورود مهر ۱۴۰۰ در دست اجرا است و پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته، کاردانی و کارشناسی پیوسته می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی https://mjdkh.ac.ir/ اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه شماره یک دریافت کنند. برای ثبت‌نام نوورودها، دو مرحله ثبت‌نام تعریف شده است. در مرحله اول و تا ۱۱ مهرماه ثبت‌نام اینترنتی مقدماتی انجام می‌پذیرد. همکاران حوزه معاونت آموزشی در کمتر از ۱۲ ساعت نسبت به بررسی و تایید ثبت‌نام اینترنتی اقدام می‌کنند. در ادامه دانشجویان می‌توانند اصل مدارک مورد نیاز را برای موسسه پست کنند و یا مطابق اطلاعیه‌هایی که در ادامه متعاقبا اعلام می‌شود، نسبت به تحویل حضوری مدارک اقدام کنند.

سیاه‌پلو ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ سلامتی، دانشجویان اولویت را بر ارسال پستی مدارک مورد نیاز قرار دهند و از حضور فیزیکی در موسسه بدون هماهنگی قبلی جدا پرهیز کنند. البته پشتیبانی‌های لازم نیز برای پاسخگویی به سوالات احتمالی به صورت تلفنی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص پذیرفته‌شدگان در مقطع ارشد، گفت: مقدمات اجرایی ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد نیز انجام شده و احتمالا نتایج کارشناسی ارشد در هفته دوم یا سوم مهر ماه اعلام خواهد شد، به محض دریافت اسامی، فرآیند ثبت‌نام انجام خواهد شد. ثبت‌نام این دانشجویان نیز در دو مرحله به صورت ثبت‌نام موقت اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود.

وی در پایان گفت: در انتها یادآور می‌شود باتوجه به اینکه کلاس‌های دانشجویان نوورود دو تا سه هفته دیرتر آغاز می‌شود، مقرر شده که همه اساتید در طول ترم حداقل سه جلسه جبرانی برگزار کنند، به نحوی که بتوان ۱۶ هفته آموزشی را مطابق تقویم آموزشی فراهم کرد. در پایان برای همه پذیرفته‌شدگان سال ۱۴۰۰ در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشجویان کارشناسی برگزاری کلاس کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین