Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یونس محمود گفت:  مهمترین علاقه رئیس جدید فدراسیون فوتبال به رده‌های پایه‌ است. فدراسیون فوتبال عراق مراقبت از استعدادهای فوتبال و پرورش آنها بر اساس روشن‌های نوین را در دستور کار قرار داده و هدف‌مان از این کار آماده‌سازی نسلی توانمند برای تیم‌های ملی است.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عراق افزود: در این پروژه مهم استعدادهای گسترده‌ای را در نظر می‌گیریم و بودجه هنگفتی برای اصلاح ساختارها تعیین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برای ایجاد یک نسل توانمند طبق استانداردهای جهانی تعیین کرده‌ایم 10 سال و تا سال 2030 است که می‌تواند به جام جهانی صعود کند. البته فدراسیون فوتبال عراق نمی‌خواهد بازیکنان کنونی را کنار بگذارد، زیرا ماموریت جدیدی را در نظر داریم.

تیم ملی فوتبال عراق با یک امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا است. ایران با 6 امتیاز صدرنشین این گروه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق یونس محمود فوتبال عراق صراط فدراسیون فوتبال فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی