Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، موارد ارتکاب به خودکشی در ارتش و در میان تفنگداران آمریکایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است تا جایی که فرماندهان ارشد این روند را نگران کننده توصیف کردند. آن‌ها خواستار در پیش گرفتن تلاش‌های بیشتری برای تغییر این روند شده اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز پنجشنبه، ۵۸۰ مورد خودکشی در سال گذشته در میان نظامیان آمریکایی روی داده که این رقم در سال قبل از آن ۵۰۴ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میزان، تعداد خودکشی در میان نیرو‌های گارد ملی ارتش حدود ۳۵ درصد افزایش یافته و از ۷۶ مورد در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۳ مورد در سال گذشته رسیده است. همچنین موارد خودکشی در میان نیرو‌های وظیفه فعال ارتش حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: "یافته‌ها در این زمینه نگران کننده هستند. میزان خودکشی در میان نیرو‌های نظامی و خانواده‌های نظامیان ما همچنان بسیار زیاد است. شرایط در مسیر درستی قرار ندارد. "

خودکشی از دیرباز یکی از مشکلات اصلی در ارتش آمریکا بوده است. در حالی که عوامل این خودکشی‌ها پیچیده هستند و به طور کامل شناخته نشده اند، رهبران نظامی آمریکایی پیشتر مدعی شده بودند بر این باورند که شیوع همه گیری کووید- ۱۹ استرس بر این نیرو‌ها را که در حالت عادی نیز تحت فشار قرار دارند، افزایش داده است. سال گذشته به این سربازان برای کمک به گرفتن تست و بعدا تزریق واکسن فراخوان داده شد و این در حالی است که خود آنها، اقوام و دوستانشان در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستند.

 آن‌ها همچنین در حال دست و پنجه نرم کردن با استقرار مداوم در مناطق جنگی، کمک به مقابله با بلایای ملی و غالبا مقابله با ناآرامی‌های داخلی خشونت آمیز هستند. تحقیقات رفتاری، ارتکاب خودکشی در میان نظامیان را به طیف وسیعی از مسائل شخصی از جمله استرس‌های ناشی از مشکلات مالی و زناشویی ربط می‌دهد.

جان کربی، سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون اذعان کرد وزارت دفاع آمریکا نمی‌تواند توضیح کاملی در ارتباط با افزایش موارد خودکشی طی سال‌های اخیر ارائه کند. کربی گفت: "یکی از مواردی که در باره خودکشی بسیار نگران کننده است شامل این موضوع می‌شود که در اغلب موارد پیدا کردن ارتباط مسائل مختلف بسیار دشوار است، علت‌هایی که سبب می‌شود کسی در نهایت چنین تصمیمی اتخاذ کند. به سختی می‌توان علت خاصی را برای خودکشی یک فرد مشخص کرد، چه برسد که بخواهیم علت خودکشی در یک نهاد را پیدا کنیم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که صحبت کردن در این باره به صورت خاص برای ما بسیار دشوار است و تنها می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این موضوع را به شدت جدی می‌گیریم. "

فرماندهان آمریکایی چندین سال است که در تلاش برای کاهش این روند و همچنین در تلاش برای کمک به سلامت روان سربازان آمریکایی هستند. این پیام سال گذشته در بیانیه عمومی ژنرال جان هِیتِن نایب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا منعکس شد. او گفت در زمانی که هدایت فرماندهی راهبردی آمریکا را طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ بر عهده داشت در تلاش برای کمک گرفتن در این باره بود. او جزئیات این موضوع را فاش نکرد، اما گفت که به روانپزشک مراجعه کرده است. در واقع به ندرت یک افسر ارشد به چنین موضوعی اشاره می‌کند.

رهبران ارتش آمریکا روز پنجشنبه خودکشی را یک چالش بسیار مهم پیش روی ارتش دانستند و خاطرنشان کردند این روند در پنج سال گذشته در حال افزایش بوده است. کریستین وورموث وزیر ارتش و ژنرال جیمز سی مک کانویل رئیس ستاد ارتش در بیانیه‌ای اعلام کردند: "در حالی که درک روشنی از علت افزایش خودکشی‌ها وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که باید در جلوگیری از ارتکاب خودکشی بهتر عمل کنیم و همچنین باید منابعی را در دسترس قرار دهیم و باید کاری کنیم که این منابع به آسانی در دسترس قرار داشته باشند. "

موارد کل خودکشی‌ها در نیروی دریایی آمریکا از ۸۱ به ۷۹ کاهش یافته، اما این رقم برای نیروی هوایی در عدد ۱۰۹ ثابت باقی مانده است. مقامات دفاعی آمریکایی روز پنجشنبه به خبرنگاران در پنتاگون گفتند میزان خودکشی در هر ۱۰۰ هزار سرباز به "صورت قابل توجهی از نظر آماری" افزایش نیافته است. داده‌های این وزارتخانه نشان می‌دهد میزان خودکشی در میان نیرو‌های فعال، گارد و نیرو‌های ذخیره افزایش یافته و بین دو تا هفت خودکشی در هر صد هزار نفر است.

ژنرال کلمنت کوارد سرپرست اجرایی دفتر تاب آوری نیرو‌ها گفت: این اداره "تغییری آماری در میزان خودکشی ها" مشاهده نمی‌کند که نشان دهنده این موضوع باشد که همه گیری کووید-۱۹ در این روند تأثیر داشته است، اما ما همچنان در حال بررسی این موضوع هستیم. او گفت: "ما همیشه می‌دانستیم که شیوع کووید و اقدامات لازم برای پاسخگویی به آن، چالش‌های منحصر به فردی را ایجاد می‌کند که شامل ایجاد خطراتی برای برخی از افراد می‌شود. "

او و کارین اورویس مدیر دفتر پیشگیری از خودکشی در این نهاد اذعان کردند این روند کلی نشان می‌دهد این اداره باید اقدامات بیشتری را برای کاهش روند درخواست برای کمک انجام دهد. اورویس گفت: "جلوگیری از خودکشی در کل نیرو‌های ما یک اولویت اصلی است. این روند‌ها تنها به من و به بخش مربوط نمی‌شود. من کاملا متوجه هستم که باید اقدامات بیشتری انجام دهیم."

بیشتر بخوانید:

خودکشی ۳ نظامی آمریکایی در بازه زمانی ۴۸ ساعت

به گفته پنتاگون، مردان سرباز زیر ۳۰ سال که برای حضور در ارتش ثبت نام کرده اند بیش از دیگران در معرض خودکشی بوده اند. در حالی که آن‌ها کمتر از ۴۲ درصد از کل نیرو‌های ارتش را تشکیل می‌دهند، مردان زیر ۳۰ سال حدود ۶۳ درصد از مرگ و میر‌های ناشی از ارتکاب خودکشی را به خود اختصاص داده اند. تاکنون متداول‌ترین روش خودکشی با اسلحه بوده است و پس از آن برای خودکشی از روش دار زدن یا خفگی استفاده می‌شود.

کووارد گفت نرخ خودکشی در میان نظامیان آمریکایی مشابه غیرنظامیان است، اما در میان نظامیان، استفاده از سلاح گرم برای خودکشی بیشتر از غیرنظامیان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی خودکشی در آمریکا ارتش آمریکا خودکشی در میان نیرو میان نظامیان افزایش یافته میزان خودکشی ارتش آمریکا خودکشی ها سال گذشته برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهارنظری به ایزوستیا گفت: نیرو‌های آمریکایی مستقر در خاک اوکراین، هماهنگی اجرای حملات تروریستی توسط اوکراینی‌ها را بر عهده دارند.

او در مورد سخنان پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون، اظهار داشت که نیرو‌های مسلح ایالات متحده درگیر آموزش ارتش نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) نیستند، بلکه فقط در لجستیک کمک می‌کنند و بر تامین تسلیحات نظارت می‌کنند.

زاخارووا افزود: بجای آن ارتش آمریکایی در اوکراین، فعالیت‌های دیگری از جمله، اجرای حملات تروریستی را هماهنگ می‌کند.

پیش از این نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفته بود که نیرو‌های مسلح اوکراین و ناتو نمی‌توانند کاری در میدان نبرد انجام دهند، بنابراین اوکراین به طور فزاینده‌ای به روش‌های تروریستی متوسل می‌شود.

زاخارووا در بخش دیگری از اظهاراتش به سخنان نانسی پلوسی، قانونگذار پیشین آمریکایی از حزب دموکرات که پوتین را پشت اقدامات معترضان جنگ غزه در آمریکا معرفی کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: نانسی پلوسی گفته پوتین پشت معترضان فلسطینی در ایالات متحده است. این را نمی‌توان جز توهین به آمریکایی‌ها و نگرش تحقیر آمیز نسبت به دموکراسی تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما