Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»  ابراهیم رسولی سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در مورد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شبهه ای وجود دارد باید بگویم که شورا یک حزب نیست و یک مجموعه ای از اشخاص حقیقی و گروه ها و جریانهای انقلابی هستیم و اولین ثمره آن مجلس یازدهم بود. تاسیس شورای ائتلاف به دست حجت الااسلام رییسی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ورود آقای رئیسی به قوه قضاییه ایشان از شورا خارج شد و آقای حداد جایگزین ایشان شد. بیش از ۲۳۰ نماینده تحت حمایت شورای ائتلاف وارد مجلس ۱۱ شده اند.

وی در توضیح فرآیند شورا برای رسیدن به کاندیدای نهایی برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: شورا بر اساس قواعد خودش حرکت میکند و ائتلاف از بین کسانی که ثبت نام میکنند دست به انتخاب میزند. در نظر سنجی ها آقای رییسی بالاترین رأی را داشته است.

شورا تصمیمی بر منع دیگران ندارد و همه آزاد هستند فعالیت سیاسی کنند اما نظرسنجی ها میتواند تعیین کننده باشد و شورا بر اساس مطالبات مردمی سعی میکند نظر مردم را در این زمینه کشف کند. میزان رأی آوری کاندیداها برای شورا یک ملاک مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که شورا به شائبه سهمیه‌بندی کابینه دولت آینده چه پاسخی دارد؟گفت: سهم خواهی در شورا وجود ندارد و چنین مسأله ای برای ما در ائتلاف مطرح نیست. ائتلاف حزب نیست پس به دنبال سهم خواهی در کابینه هم نیستیم. بزرگترین سهمی که از کاندیدای خودمان میخواهیم پایبندی به شعارها و مبانی است.

در ادامه رسولی در پاسخ به این سوال که آیا شورای ائتلاف تضمین میدهد به مردم در خصوص عملکرد دولت آینده ای که تحت حمایتش است؟ گفت: در سیاست هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ما بر مدار عقلانیت حرکت میکنیم. نهادهای حاکمیتی رفتاری دارند که تلقی میشود در مسیر انتخابات شاهد دوپینگ سیاسی هستیم نظر شما چیست؟

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص مصوبه اخیر شورای نگهبان گفت: شورا در این قضیه شفاف سازی کرده است نه اینکه بخواهد از یک کاندیدای خاص حمایت کند.

وی در خصوص اینکه دوقطبی سازی ها چه تاثیری در فضای سیاسی دارد و برنامه شورای ائتلاف برای جلوگیری از دو قطبی سازی های احتمالی چیست؟گفت: دو قطبی حتما وجود خواهد داشت نشانه آن هم حواشی کلاب هاوس و فایل ظریف است اما ما باید دوقطبی صحیح را به وجود بیاوریم. دو قطبی بانیان وضع موجود و منتقدین وضع موجود. این دو قطبی ای هست که ما دنبال ایجاد آن هستیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف دو قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدواریم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها، با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد