Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌،علی زینی‌وند،در دیدار وزیر ورزش و جوانان با سمن‌ها،گروه‌های جهادی،جوانان کارآفرین وفعالان اجتماعی استان کرمان از پیش‌رو بودن استان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد با فعالیت 722 سمن نام بردوگفت:تجربه جنگ تحمیلی به عنوان سخت‌ترین واقعه تاریخی جمهوری اسلامی داریم که به وسیله مردم و جوانان اداره شد که نشان می دهد اگر مردم و جوانان به میدان آیند کشور را هم خوب اداره می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابرازداشت:امیدواریم زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه های مختلف صورت گیرد.

استاندار کرمان همچنین به نامتوازنی در مناطق مختلف استان اشاره داشت و گفت:این نامتوازنی را در شمال،جنوب و شرق و غرب و حتی مرکز استان داریم، نامتوازنی شعار نیست و باید عقیده جدی در بین مدیران برای رفع آن وجود داشته باشد.

 لزوم شفاف‌سازی اطلاعات،منابع و هزینه‌های مجموعه‌های ورزشی در استان کرمان

محمدرضا پورابراهیمی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه،اصلاح ساختار حوزه وزارت ورزش و جوانان را در ارتباط با بخش جوانان مورد تاکید قرار داد و گفت: اولین مسئله در حوزه جوانان،علم و دانش است که رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید دارند.

وی همچنین شفاف‌سازی اطلاعات،منابع و هزینه‌های مجموعه‌های ورزشی در استان کرمان را خواستار شدو بیان داشت:محرومیت‌های ما در کنار این باشگاه‌ها است.

اصلاح ساختار و تشکیلات در وزارتخانه ورزش و جوانان حلال بسیاری از مسائل و مشکلات

در ادامه این جلسه محمدی نماینده مردم بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی،3 هزار گروه جهادی را بزرگترین ثروت در اختیار وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

محمدی،اصلاح ساختار و تشکیلات در وزارتخانه ورزش و جوانان را حلال بسیاری از مسائل و مشکلات دانست و بیان داشت:در حوزه جوانان بیشتر شعار داده می‌شود و به میزانی که حوزه ورزش دیده می‌شود، بخش جوانان مورد توجه نیست.

محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه استقلال سازمان ملی جوانان را مطرح کرد و ایجاد تعاونی مسکن و بیمه برای سمن‌ها و حمایت تسهیلاتی برای ازدواج مهم و ضروری دانست.

وی همچنین هدایت بخشی از رسالت و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در حمایت از سمن‌ها را مورد اشاره قرار داد.  

فعالیت 159 سمن در حوزه ورزش و جوانان استان کرمان

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه گفت:در استان کرمان 159سمن در حوزه ورزش و جوانان فعالیت‌ می‌کنند که یار کمکی برای توسعه استان خواهند بود. 

وی همچنین از فعالیت 7 خانه جوان در استان نام برد و گفت:سه خانه جوان دیگر با پیشرفت 30 درصدی در حال تاسیس بوده و دو خانه هم در سال جاری کلنگ‌زنی شده است.

احمد احمدی‌نژاد،رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان نیز در این نشست از کرمان به عنوان استان‌ فعال و توانمند در حوزه سمن‌های جوانان نام بردو عنوان کرد: 150 سمن جوانان در حوزه‌های اجتماعی،سلامت،فرهنگی،مذهبی،دفاع مقدس،ورزشی و ... در استان کرمان فعال هستند.
رئیس مجمع جوانان استان کرمان،مشارکت در کنار سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی درراستای پیشگیری و مقابله‌ با بیماری کرونا،توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در حاشیه شهرها را از مهمترین برنامه‌های سمن‌های جوانان در استان برشمرد.
احمدی‌نژاد،از هدف و انگیزه‌ پویای جوانان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی،فرهنگی،مذهبی،ورزشی و غیره نام بردوخطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت:درخواست جوانان این است که این انگیزه را پربارتر کنید.

وی،تعاونی مسکن،بیمه،اشتغال را مطالبات حداقلی جوانان بیان و تصریح کرد:همه کارهایی که در حوزه جوانان انجام شده قابل تقدیر و تلاشی برای خودباوری و انگیزه‌بخشی بوده است،اما حال که از آزمون‌های بزرگ سرفراز بیرون آمده‌اند،وقت آن است که از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

در این نشست نمایندگانی از سمن ها و گروه های جهادی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار کرمان سازمان های مردم نهاد وزیرورزش وجوانان جوانان استان کرمان استان کرمان ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس