Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص بازیکنان خود و وضعیت تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال بانوان شرایط بسیار خوبی دارد همچنین بازیکنان خوبی را هم داریم در حال حاضر ۵ بازیکن دهه ۸۰ داریم که بسیار آینده دار هستند، که خودش قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت عزیزی خادم و توجه او به فوتبال بانوان باعث شد تا این صعود برای فوتبال ایران اولین بار رقم بخورد. اعتماد عزیز خادم به فوتبال بانوان نشان داد که بانوان ایران توانایی‌های زیادی را دارند.

ایراندوست در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی قبل از مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: ما ۲ هفته بود که تیم ملی فوتبال بانوان تشکیل شده بود به بلاروس رفتیم تا بازی تدارکاتی انجام دهیم بلاروس یکی از تیم‌های خوب اروپایی است و همین امر به ما کمک کرد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرینات را دنبال کنند. بعد از آن به ازبکستان سفر کردیم و ۲ بازی دیگر تدارکاتی انجام دادیم.

او درباره اینکه پدرش نصرت ایراندوست که خود یکی از مربیان فوتبال بوده است چقدر در زندگیش تأثیر گذار بوده است عنوان کرد: پدرم در موفقیت من بسیار نقش داشته است. من هر روز در خانه کلاس توجیحی داشتم تا بتوانم عملکرد بهتری را داشته باشم پدرم هم به من کمک میکنم و هم به عنوان مشاور فنی به تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با اشاره به موفقیت در مسابقات جام ملت‌های آسیاگفت: من به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن هستم که در مسابقات جام ملت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی را خواهند داشت. من بازیکنانی را انتخاب کرد که در زمین برای خواسته‌های خود می‌جنگند و این بازیکنان را جنگجو می‌نامم.

او در ادامه بیان کرد: وزارت ورزش باید به فوتبال بانوان اهمیت بیشتری بدهد چرا که ایران استعداد‌های زیادی دارد خیلی‌ها به من پیام‌های زیادی از شهرستان‌ها دارم که می‌گویند خیلی دوست داریم استعداد‌های خودمان را نشان دهیم، ولی نمی‌توانیم.

بیشتر بخوانید 

صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات جام ملت های فوتبال بانوان آسیا تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال بانوان فوتبال بانوان جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد