Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر برنامه‌ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان و نسل جوان از تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مقام معظم رهبری در 5 مهرماه امسال عبارتی را برای فعالیت در فضای مجازی به کار بردند که اهمیت آن را دوچندان کرد و بر تاکیدات قبلی ایشان برای فعالیت درست در فضای مجازی را بیش از گذشته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاق عنوان جهاد برای فعالیت در این فضا و نشر افکار صحیح موضوعی بود که رهبر معظم انقلاب بر آن در سخنرانی روز اربعین خود تاکید کردند. ایشان فرمودند که «این فضای عمومی در کنار مشکلاتی که ممکن است به‌وجود بیاورد، برکات بزرگی هم دارد؛ می‌توانید افکار درست را، افکار صحیح را منتشر کنید، پاسخ به اشکالات را، پاسخ به ابهام‌آفرینی‌ها را در این فضا با استفاده‌ از این امکان منتشر کنید و می‌توانید در این زمینه به‌معنای واقعی کلمه جهاد کنید». 

در همین راستا نیز صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد و سعید یوسفی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است اظهار داشت: ایشان در اظهارات متعددی غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند. 

«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|الزامات پیشگیری و مقابله با محتوای خلاف واقع در فضای مجازی چیست؟امام جمعه کرمانشاه: جوانان از فرصت فضای مجازی برای تبیین اربعین استفاده کنندامام جمعه ارومیه : مردم و مسئولان باید از فضای مجازی برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی استفاده کنند

وی با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلفی به ویژه در زمینه حملات رسانه‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند از تشکل‌های دانشجویی درخواست کرد در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی ورود جدی و صحیح همراه با برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند. 

یوسفی با تاکید بر برنامه‌ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان و نسل جوان از تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس خبر داد. 

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی باید نسبت به فضای مجازی دغدغه‌مند ورود کنند، بیان کرد: موضوع فضای مجازی و مدیریت صحیح آن باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تشکل‌های دانشجویی باشد.

وی همچنین با اشاره به اجرای رزمایش جهاد تحصیلی و نقش بسیج دانشجویی در آن گفت: بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های جهادی همواره در این زمینه فعالیت داشته و جهاد علمی را پیش از این در نقاط محروم و حاشیه‌ای انجام داده است. 

یوسفی همچنین از فعالیت گروه‌های پژوهشی این ناحیه در امر جهاد علمی و ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند سخن گفت و افزود: بسیج دانشجویی همواره پای کار بوده اما برای اثرگذاری بیشتر نیاز به پشتیبانی دارند.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان فارس فضای مجازی و رسانه فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد