Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز می‌شود که رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع نمایندگان کشورمان در این اوزان امروز به مصاف حریفان خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان توشیهیرو هاسه‎‌گاوا از ژاپن و نیکو مگرلی از آلمان می‌رود. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با بایامبادورج انخبایار از مغولستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورکجا کایپانوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن ۲۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می‌رود. دیوید تیلور آمریکایی در بالای جدول حضور دارد و تا فینال با یزدانی رو در رو نخواهد شد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می‌کند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

طا‌ها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی به وی برخورد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی کشتی آزاد قهرمانی جهان| نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند/ آکگول و کاکس در گروه زارع و قاسم پور

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی آزاد فدراسیون کشتی دور دوم به مصاف نفر حضور دارند قهرمانی جهان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت