Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن روستای علی آباد انقلاب از توابع جعفریه که به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم در قالب یکی از پروژه های استانی سال 1400 احداث شده بود، با حضور دکتر سرمست استاندار قم، سرهنگ داودآبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی، منعم مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان قم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بعد از تعامل و همکاری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و  اداره کل ورزش و جوانان استان قم اجرای زمین چمن در روستای علی آباد انقلاب به تصویب رسید، اظهار کرد: این پروژه با هدف آباد سازی و رفع محرومیت از مناطق محروم به ویژه روستاها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 480 میلیون تومان رقم خورد که هشتصد و 80 میلیون تومان اعتبار آن از طریق سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان و مابقی توسط سازمان بسیج سازندگی استان قم تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از ادریبهشت سال جاری آغاز و در شهریورماه به پایان رسید، ابراز کرد: تمام مراحل طراحی و اجرای این زمین چمن بر عهد ه تیم فنی سازمان بسیج سازندگی استان قم بود که کار به نحو احسن انجام و تحویل اداره کل ورزش و جوانان شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با تاکید بر اینکه ما هر جا پروژه را برای اجرا در دست می گیریم آن را به عنوان مهمترین و پر اهمیت ترین کار عالم می دانیم، گفت: وجه تمایز اجرای این پروژه بهره گیری از دانش و تخصص، تجربه و توان اجرایی در کنار همکاری و همدلی دیگر دستگاه ها بوده که به روش مشارکتی صورت گرفته و ماحصل آن شادی، شور و شعفی است که در نوجوانان و جوانان روستا شاهد هستیم که می بایست به عنوان یک الگو دست به دست هم دهند تا چنین پروژه هایی را در روستاهای محروم استان اجرقم زنند.

داودآبادی در پایان با تاکید بر اینکه ارزش واقعی این پروژه به عدد و ریال آن نیست، خاطرنشان کرد: ارزش واقعی پروژه شادی نوجوانان و مردم روستاست و اینکه ما توانستیم در قالب پروژه مشارکتی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی ایفای نقش کنیم و امیدواریم بتوانیم این مدل را با دیگر دستگاه های اجرایی استان نیز تجربه و عملیاتی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین چمن سازمان بسیج سازندگی ورزش و جوانان استان قم زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان