Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از شهرستان سلماس گفت: از ابتدای سالجاری تا به امروز ۶۰ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است و هیچ مشکلی در خصوص تامین مواد نفتی در منطقه ارومیه وجود ندارد

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  احمد مجرد سرپرست گروه معین گفت: هدف اصلی این بازدید بررسی روند سوخترسانی زمستانی به نقاط صعب العبور در سطح منطقه و بخصوص شهرستان سلماس می باشد

مجرد از اقدامات مطلوب ناحیه سلماس در امر سوخت رسانی و اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا و بازدید روزانه از جایگاهها تقدیر و بر آمادگی ناحیه برای تامین سوخت زمستانی مورد نیاز شهرستان سلماس تاکید کرد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوخت سلماس توزیع سوخت سوخت زمستانی آذربایجان غربی توزیع سوخت زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی سمنان، از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با اشراف نیروی انتظامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در پی گشت زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند، افزود: این کامیون تانکر دار با دستور مأموران انتظامی متوقف و بازرسی از آن آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارند همواره عرصه را برای قاچاق بران تنگ کرده اند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

عرب بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

کد خبر 6094107

دیگر خبرها

  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز