Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل امروز در مراسم تجلیل و تکریم پارلمان بخش خصوصی از استاندار سابق اردبیل گفت: امروز از شخصیتی قدردانی می‌کنیم که در چهار سال اخیر بی‌منت و بدون حاشیه تلاشی خستگی‌ناپذیر در مسیر توسعه همه‌جانبه استان داشت و در مسئولیت جدید سعی خواهیم کرد تا با استفاده از تجربیات گران‌سنگ گذشته راه توسعه استان را بیشتر و بهتر همواره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مردم اردبیل همواره قدردان مدیران شایسته، بی‌منت و صادق خود بودند و امروز در این مراسم مشخص شد که اهالی استان اردبیل قدر مدیران تلاشگر خود را می‌دانند و سعی دارند تا با وحدت و همگرایی به پیشبرد اهداف توسعه‌ای کمک کنند.

استاندار اردبیل گفت: بنده به رغم پیشنهادات متعدد در عهده‌داری مسئولیت در کشور، اردبیل را برای ادامه مسئولیت و مأموریت خود انتخاب کردم چرا که می‌دانم در این استان مردم پرتلاش و مؤمن عزمی راسخ دارند تا به تقویت و توسعه همه‌جانبه استان خود کمک کرده و دست یاری ما را به گرمی بفشارند.

عاملی در ادامه بیان کرد: ایثارگرانه و با نهایت تواضع سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا دین خود را به استان خود ادا کنیم و امیدواریم همه دلسوزان استان در این راه ما را کمک کنند.

بهنام جو، استاندار سابق اردبیل حرکت‌های جهشی را در حوزه‌های مختلف استان از بخش معدن گرفته تا توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای یادآور شد و تصریح کرد: تولید ثروت در منطقه مغان با تکمیل پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین تحقق پیدا کرده و امیدواریم همچنان با تلاش مسئولان استان این پروژه‌ها منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/ع

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه همه جانبه اردبیل توسعه شهرک های گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد