Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:54:41 GMT

دو فروند لنج بر اثر توفان حاره‌ای غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۴۶۰

دو فروند لنج بر اثر توفان حاره‌ای غرق شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا شهرکی با تشریح آخرین وضعیت طوفان حاره‌ای در سواحل مکران و دریای عمان اظهار داشت: از شب گذشته سامانه بارشی در بنادر چابهار و کنارک آغاز شده و هنوز هم تداوم دارد ‌و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته بر شدت این بارندگی‌ها افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان حاره‌ای از صبح جمعه در منطقه و شروع بارندگی‌ها از ‌دو شب گذشته افزود: این بارندگی‌ها ‌شهرستان‌های‌ رودشهر و قصرقند را نیز تحت تاثیر قرار داد و خسارت‌هایی نیز از منطقه به سبب این بارندگی‌ها گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با اشاره به آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی و پیش‌بینی تمام موارد برای جلوگیری از خسارت این طوفان تصریح کرد: در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در منطقه چابهار با حضور تمامی مدیران، آخرین وضعیت منطقه مجددا تحت بررسی قرار گرفت و ضمن پیش‌بینی برخی موارد به سبب وقوع طوفان، بر آمادگی دستگاههای اجرایی تاکید فراوان شد.

وی با بیان اینکه اداره کل بنادر و نیروهای دریایی و نظامی و دریابانی و ‌در حوزه ساحلی نیز اداره کل شیلات و مجموعه هلال احمر امکاناتشان را در منطقه مستقر کرده‌اند، گفت: به جدا از همه مردم به ویژه صیادان می خواهیم به هیچ وجه به دریا نروند و تا عادی شدن وضعیت در منزل بمانند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام افراد را از حاشیه‌ مسیل‌ها جابه‌جا کردیم، خاطرنشان کرد: ‌براساس آخرین گزارش دریافتی، تاکنون فقط 2  فروند لنج غرق بر اثر طوفان و بارندگی شدید غرق شده است و ‌ان‌شاءالله با همراهی و هماهنگی بین مدیران اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113360 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز بارندگی ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان