Web Analytics Made Easy - Statcounter

   با توجه به این موضوع راه اندازی و طراحی سایت در تبریز می‌تواند گامی بزرگ در جهت احقاق خواسته‌‎های خود و کسب میزان بالایی از مشتری بوده که بالا رفتن تعداد مشتریان در نهایت منجر به افزایش سودآوری خواهد شد.  
امروزه کسب و کارهای اینترنتی توانستند جایگاه ویژه‎‌ی خود را در بین مشاغل مختلف پیدا کرده و خدمات ارزنده‎‌ای را به مردم هدیه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو کلیه‎‌ی افراد و فروشگاه‎‌ها و مراکز خدماتی و تأسیساتی می‌توانند با استفاده از خدمات طراحی سایت در تبریز پارسیان وب علاوه بر سودآوری و هم گام شدن با دنیای روز، خدمات خوبی را برای مردم به ارمغان آورده و منجر به افزایش رضایت‌مندی آن‎‌ها شوند که این افزایش رضایت‎‌مندی، منجر به کسب مشتریان بیشتر و تبلیغ کار شما خواهد شد. اما طراحی یک سایت کاملاً تخصصی بوده و می‎‌بایست توسط افراد حرفه‎‌ای و تخصصی صورت پذیرد تا کاربران را با یک نگاه جذب خود کرده و آن‎‌ها را به گشتن در وبسیات شما و یا خرید از سایت ترقیب کند.   طراحی یک سایت به چه معنا ست؟
قبل از بررسی بخش‎‌های مختلف طراحی سایت در تبریز بهتر است با معنای طراحی سایت بیشتر آشنا شویم. با ورود به یک سایت فرد با تصاویر، محتوا و بخش‎‌های مختلف دیگری رو به رو می‌شود که نحوه‎‌ی چیدمان سایت و اطلاع‌رسانی و ارائه‎‌ی محصول به طراحی یک سایت مربوط می‌شود. در حقیقت در کسب و کارهای اینترنتی که ویترینی در اختیار مشتری قرار ندارد، می‌‎بایست ابزارهای مختلفی که در سایت قرار دارد را به گونه‎‌ای جذاب در سایت خود به نمایش بگذارد تا همانند یک ویترین نگاه مشتری را به خود خیره کند.
 اما این تعریف ساده‎‌ای از طراحی سایت بود. اگر بخواهیم تعریف تخصصی‎‌تری  را برای آن عنوان کنیم باید بگوییم که به طور کلی یک سایت از دو بخش فرانت‎‌ اند و بک تشکیل شده است که بخش بک(Back end) به پردازش‌‎های خود سرور و بخش فرانت‌‍‌ ‎اند(Front end) به ظاهر و زیبایی یک وبسایت مربوط می‌شود. بنابراین برای طراحی سایت در ارومیه با قسمت فرانت‌ ‎اند سروکار خواهیم داشت که در این بخش طراح، برای برنامه نویسی سایت و طراحی آن  می‎‌بایست  به زبان HTML و  CSS آشنایی و تسلط داشته تا بتواند به صورت اصولی به طراحی سایت بپردازد.
مزایای طراحی سایت در شهر تبریز
یکی از مسائلی که می‌تواند در کنار زدن شک و تردیدها و ایجاد قاطعیت در طراحی سایت در تبریز تأثیرگذار باشد، آشنایی با مزایای این کار می‎‌باشد. در واقع به واسطه‎‌ی کسب اطلاعات بیشتر و شناخت مزایای آن می‌توان به گونه‎‌ای بهتر در این مسیر گام برداشت.  
تبدیل به برندینگ؛ با ایجاد و طراحی سایت در تبریز با پارسیان وب فرد، محصولات و خدمات خود را به شکل گسترده‎‌تر و به تعداد بالاتری از افراد نمایش خواهد داد که این موضع به معنای شهرت بیشتر و تبدیل شدن به یک برندینگ می‎‌باشد. در حقیقت به واسطه‎‌ی راه اندازی و طراحی درست و حرفه‎‌ای یک سایت و ارائه‎‎‌ی لوگوی خود در بخش‌‎های مختلف سایت می‌توان گام بزرگی در برندینگ شدن برداشت.   گستردگی فروش؛ به دنبال طراحی سایت در تبریز مسلماً محصولات و خدمات یک شرکت یا فروشگاه و حتی مغازه به افراد بیشتری در سراسر ایران به نمایش گذاشته شده و فرد می‌تواند با گستردگی در فروش رو به رو شود. از طرف دیگر بازاریابی و کسب مشتری برای یک وبسیات بسیار راحت‌‎تر و مؤثر‎‌تر از روش‎‌های خرید و فروش حضوری بوده و فرد تنها با فراهم نمودن یک سئو در تبریز یا تولید محتوای اصولی می‌تواند مشتریان بیشتری را کسب نماید.   آرامش بیشتر فروشنده؛ در خرید‎‌های حضوری، فروشنده ممکن است نتواند به نیاز مشتری به درستی پاسخ گو باشد و یا این که به دلیل شلوغی فروشگاه به شدت کلافه شود. این در حالی است که با طراحی سایت، فرد به راحتی و در کمال آرامش به مشتریان خود پاسخ داده و می‌تواند با پاسخ گویی درست، نیاز مشتریان را به خوبی رفع نماید.   طراحی یک وبسیات و افزایش فروش حضوری؛ یکی دیگر از مزایایی که به دنبال طراحی سایت در تبریز با پارسیان وب می‌توانید برای خود ایجاد کنید، افزایش فروش حضوری می‎‌باشد. در حقیقت بسیاری از مشتریان شهر خودتان بعد از آشنایی با وبسایت به مراجعه‎‌ و خرید حضوری اقدام کرده و از طریق چک نمودن اطلاعات محصولاتتان به خرید می‌‎پردازند. در واقع به دلیل بررسی‎‌هایی که مشتری از منزل انجام داده می‌داند که به چه چیزی و چه رنگی از آن محصول نیاز دارد که این موضوع باعث تسریع در خرید خواهد شد.
مناسب‎‌ترین شرکت طراحی سایت در تبریز
بعد از آشنایی با مزایای طراحی سایت، نوبت به انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز می‎‌رسد. در حقیقت با وجود افزایش شرکت‎‌های ارائه دهنده‌‎ی خدمات طراحی سایت در شهر تبریز نیاز است تا با شناخت نکات بخصوصی در این باره به انتخاب مناسب‌‎ترین و بهترین سایت بپردازیم.  
سابقه و یا شهرت؛ پرداخت هزینه‎‌های مختلف برای یک وبسیات به معنای ایجاد یک سرمایه گذاری برای پیشرفت می‎‌باشد. اما این پیشرفت تنها زمانی به وقوع خواهد پیوست که شرکت ارائه دهنده‎‌ی خدمات طراحی سایت در تبریز از تجربه و یا شهرت برخوردار باشد. یعنی این کار به شرکت‎‌های مورد اطمینان سپرده شود تا از ایجاد ضرر مالی و به دنبال آن ناامیدی جلوگیری شود.   تخصص طراحان؛ مورد دیگری که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت مطرح می‌شود، تخصص کارکنان شرکت و تسلط آن‌‎ها به امور مختلف سایت می‎‌باشد.   تعهد و پشتیبانی سایت؛ مسئولیت‌پذیری یک شرکت و قبول اشتباهات و رفع آن‎‌ها و تلاش برای کسب رضایت مشتری از طریق پشتیبانی و پاسخگویی به موقع و مناسب از جمله مواردی است که در انتخاب شرکت‎‌های ارائه دهنده‎‌ی خدمات طراحی سایت می‌بایست در نظر گرفت.   قیمت طراحی؛ موردی که در بررسی شرکت‎‌های مختلف ممکن است به آن پی ببرید تفاوت قیمت طراحی سایت در تبریز در سایت‎‌ها و شرکت‎‌های مختلف می‎‌باشد. با توجه به این امر توصیه می‌شود شرکتی را که از بهترین خدمات در کنار مناسب‎‌ترین قیمت برخوردار است انتخاب کنید تا از وبسایت خود بهترین استفاده و حداکثر سودآوری را بهرمند شوید.
 
معرفی شرکت طراحی سایت پارسیان وب
 شرکت پارسیان وب در مسیر رونق کسب و کارها در دنیای وب گام برداشته و پروژه‎‌های خود را به گونه‎‌ای اجرا می‌کند که در طولانی مدت نیازی به تغییر احساس نمی‎‌شود. با مراجعه به سایت پارسیان وب به آدرس سایت www.parsian-web.com می‌توانید از خدمات مختلفی چون به روز رسانی سایت‎‌های قدیمی، مشاوره در زمینه‎‌های مختلف تبلیغات و کمپین تبلیغاتی استفاده نموده و با استفاده از آموزش عملی و مشاوره می‌توانید به پیشرفت وب خود بپردازید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت در تبریز و سئو سایت در تبریز با شماره تلفن 04133376995 و شماره موبایل 09925735129 تماس حاصل فرمایید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طراحی سایت سئو بالا سئو سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، محمدعلی خزایی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه ساخت ربات‌های صنعتی، درباره ربات ساخته‌شده با درجه آزادی ۷ توضیح داد:این ربات در خطوط پرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های ۵۰ کیلوگرمی پر کند و روی تریلر بچیند. این ربات قادر به پر کردن ۲۰ کیسه در هر بار عملیات است.

خزایی افزود: علاوه بر این، بالغ بر ۱۵۰ قطعه و تجهیز مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و بومی‌سازی کرده‌ایم. به دلیل تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، امکان واردات این قطعات وجود نداشت. تمام ۱۵۰ قطعه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نصب و راه‌اندازی شده و عملکرد موفقی داشته‌اند.

وی در خصوص بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه دانش‌بنیان گفت: مهم‌ترین اتفاق در مجموعه ما، اعتماد به دانشجویان و نیروی متخصص ایرانی بود. ما با حمایت و کمک این افراد توانستیم برای اولین بار این ربات را طراحی و نصب کنیم. این کار بزرگ توسط نخبگان ایرانی انجام شد و نهاد ریاست جمهوری نیز در زمینه دانش‌بنیان شدن به ما کمک شایانی کرد.

خزایی تصریح کرد: قیمت تجهیز ما حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در حالی که نمونه خارجی آن ۹۰ میلیارد تومان قیمت دارد. محصول ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که شرکت‌های خارجی ارائه نمی‌دهند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: محصول ما در قسمت تعمیر و نگهداری به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز اشکال در عملکرد ربات، به راحتی از خط خارج شده و به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مشکل حل شود. این در حالی است که درباره محصولات شرکت‌های خارجی، تا زمانی که قطعات از خارج از کشور برسد، مدت زیادی زمان می‌برد. محصول ما تا حدودی از ارزبری نیز جلوگیری کرده است.

خزایی در خصوص رقم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است و حدود ۶۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

 این فعال حوزه فناوری در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی است که در این راستا، تقاضا داریم که بانک‌ها با ارائه تسهیلات و تسریع در فرآیند دریافت وام، همکاری بیشتری با ما داشته باشند. همچنین، خواهان حمایت در زمینه‌ حضور در نمایشگاه‌ها، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و دریافت زمین  برای توسعه فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پایان خواستار در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولیدات ایرانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز