Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیدوارم دولت بتواند از عقلای جامعه بهره ببرد و مردم را در تصمیم گیری ها مشارکت دهد و نهایتا تصمیمی بگیرد که منفعت آن در جیب ملت برود. 
گروه سیاسی؛ زینب میرآخوری: مهدی رحمانیان؛ مدیر مسئول روزنامه شرق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا پیرامون ارزیابی از عملکرد دولت سیزدهم تا به امروز اظهار داشت: ارزیابی از دولت کنونی کمی زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به حرف آقای باهنر ایمان دارم که گفتند این دولت، دولت خوش رزقی است. اتفاقات خوبی تا به اینجای کار افتاده است که بخشی حاصل عملکرد همین دولت است. در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی، آمدن آقای گروسی و گفتگوهای سازنده ای که صورت گرفته اتفاق خوشایندی است. یا اتفاقات خوبی که اجلاس شانگهای افتاد؛ البته برخی می گویند این مسایل ازدولت قبلی شروع شده؛ حالا اگر پایه گذاری هایی هم از دولت قبل صورت گرفته است چه اشکالی دارد؟ مگر قرار است دولت های جدید از صفر شروع کنند؟!
رحمانیان افزود: در مجموع باید صبر کرد و عملکردها را دید. امیدوارم دولت بتواند از عقلای جامعه بهره ببرد و مردم را در تصمیم گیری ها مشارکت دهد و نهایتا تصمیمی بگیرد که منفعت آن در جیب ملت برود. 
وی خاطرنشان کرد: برای ارزیابی از عملکردها باید یک حص خوب در هر عملی از دولت القا شود. مثلا در بحث اقتصادی اتفاق و نشانه ای در این دولت ندیدیم. شعار اینکه اقتصاد کشور را دگرگون می کنیم، از اصل درست نبود. اقتصاد بخشنامه ای نیست که شب بخشنامه بزنیم و صبح مشکلات اقتصادی حل شود. لذا به نظر می رسد رئیس دولت و وزرا باید با دقت بیشتری صحبت کنند.   
مدیر مسئول روزنامه شرق تاکید کرد:‌ یا برای مثال در موضوع سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور بحثی نمی ماند و نمی توان منکر سرعت بخشیده شدن آن در این دولت شد اما همان کسانی که مانع سرعت بخشیدن واکسیناسیون جامعه بودند خودشان تسهیل گر این امر شدند. 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی رحمانیان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳

کیانوش گودرزی درباره وضعیت اجاره در سال جاری توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

گودرزی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جا است که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم