Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از ورود ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونا طی یک ماه آینده به کشور خبر داد و گفت: با ورود این تعداد، میزان واکسن‌های کرونا به عدد ۱۴۰میلیون دوز خواهد رسید.

 «محمدحسن قوسیان مقدم» در گفت‌ و گو با تسنیم، با یادآوری اینکه «تا امروز حدود 80 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است»، اظهار کرد: سهم هلال‌احمر 52 میلیون دوز واکسن بود که وارد کشور شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته نیز 12 میلیون دوز واکسن ویژه دانش‌آموزان و افراد تا زیر 20 سال وارد کشور شد، گفت: تمام واکسن‌های وارداتی در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و فرایند واکسیناسیون از طریق این وزارتخانه انجام می‌شود. سخنگوی جمعیت هلال‌احمر با ابراز اینکه بنا بر برنامه‌ریزی انجام‌ شده از دهم مهرماه تا دهم آبان‌ماه 60 میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود، گفت: نوع این واکسن‌ها سینوفارم است و طی این زمان‌بندی وارد کشور می‌شود و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد. قوسیان مقدم گفت: بنا بر اعلام صورت‌ گرفته ورود واکسن فایزر نیز در دستور کار جمعیت هلال‌احمر قرار ندارد. گفتنی است، شصت و یکمین محموله واکسن کرونای وارداتی شامل ۱۵۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا (از یونان) وارد کشور شد. با ورود این محموله، تعداد واکسن‌های کرونای وارداتی در ۶۱ محموله به ۷۹ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۶۰۶ دوز رسیده است همچنین از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۷۶۸ هزار و ۸۴۹ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون دوز واکسن واکسن کرونا هلال احمر وارد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!