Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود وفایی، رئبس سازمان لیگ و سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات عبدالرحمان قاسمی نامزد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: یکی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری پس از انتخاب شدن محمود رشیدی به سمت ریاست فدراسیون ایراداتی را به این انتخابات وارد کرده بود و من نیز برای روشن شدن افکار عمومی باید به این موارد پاسخ دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرادتی که به اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری وارد شده همان اساسنامه‌ای است که براساس آن رئیس قبلی فدراسیون انتخاب شده است و نامزد معترض هم براساس همین اساسنامه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری شده است و  ۸ سال پیش هم که زنگی آبادی رئیس وقت فدراسیون به یکباره از ریاست فدراسیون کنار گذاشته شد و قمری به ریاست فدراسیون منصوب شدند، فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI بیش از یک سال و نیم رئیس فدراسیون جدید را به رسمیت نشناخت، اما افرادی ایمیل‌های سیاه و اطلاعات نادرستی به فدراسیون جهانی ارسال کردند که روند انتخابات فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون نبوده است و گفته شده است که دولت در این انتخابات دخالت کرده است. این انتخابات نیز مثل دوره های گذشته برگزار شده است و نماینده وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی حضور داشته و رای نیز داده است و چگونه است که این مورد در آن دوره تخلف محسوب نشده است و هیچکس ایمیلی به فدراسیون جهانی ارسال نکرده است، اما در این انتخابات این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر نامزد معترض به انتخابات نیز رای می‌آورد باز هم رای دادن نماینده وزارت ورزش و جوانان را تخلف محسوب می‌کرد و سئوال است که چرا این مورد در حال حاضر مطرح می‌شود و اگر یک رای نماینده وزارت ورزش و جوانان را کنار بگذاریم، رشیدی ۲۶ رای آورده است و منتخب اعضای مجمع فدراسیون بوده است و اگر در اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری تغییراتی رخ داده باید اعضای مجمع از و وزارت ورزش و جوانان از آن مطلع می‌شدند و جای سئوال است که چرا این مورد در حال حاضر مطرح می‌شود.

فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه تعلیق است

او ادامه داد: بحث تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری توسط فدراسیون جهانی از ۴ سال پیش و در دوره ریاست قبلی فدراسیون کلید خورده است و دلیل آن هم موضوعاتی مثل دوپینگ و تخلفات دیگر انجام شده در دوره قبلی فدراسیون است و این موضوعات فراتر از انتخابات است و نیاز است تا جامعه دوچرخه سواری کشورمان از این موضوعات آگاهی پیدا کنند و ما متاسفانه به دلیل این تخلفات در آستانه تعلیق توسط فدراسیون جهانی هستیم.

رشیدی با رشادت از سمت فدراسیون دوچرخه سواری استعفا داد

او بیان کرد: محمود رشیدی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درست است که از جنس رشته دوچرخه سواری نبود، اما واقعا ایشان رشادت به خرج دادند و قبل از اینکه فدراسیون تعلیق شود و صدماتی به قهرمانان دوچرخه سواری کشورمان که با مشقت در جاده‌ها تمرین می‌کنند، وارد شود از سمت خود استعفا داد و جای ستایش دارد که ایشان با استعفایش از تعلیق فدراسیون جلوگیری کرد.

اگر ساختار انتخابات مشکل داشته چرا برخی افراد نامزد  شدند

او در خصوص تعهد فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در سال ۱۳۹۳ به فدراسیون جهانی درباره دخالت نکردن افراد غیر ورزشی در انتخابات گفت: قاسمی نامزد انتخابات شد و در مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز حضور داشته است و اگر تخلفی در برگزاری انتخابات فدراسیون رخ داده است آیا ایشان قبل یا بعد از انتخابات متوجه این موضوع شده اند و اگر قبل از انتخابات متوجه شدند و اساسنامه را مطالعه کرده اند چرا در انتخابات نامزد شده اند و اگر ساختار انتخابات ایراد داشته باشد کسی در انتخابات نامزد نمی‌شود. ایشان در انتخابات شرکت کرد و ۱۵ رای نیز از اعضای مجمع به دست آورد. فدراسیون جهانی هر رشته براساس اساسنامه آن رشته انتخابات را برگزار می‌کنند و فدراسیون جهانی مربوطه انتخابات آن رشته را تایید کرده است، علی رغم اینکه در بعضی از انتخابات فدراسیون ها نماینده یا خود وزیر در مجمع انتخاباتی فدراسیون حضور داشته است و فدراسیون جهانی آن رشته انتخابات را تایید کرده است.

فدراسیون دوچرخه سواری هیچگونه دسترسی به ایمیل های ارسالی به UCI نداریم

او بیان کرد: اگر اصلاحی در اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفته است و به فدراسیون جهانی ارسال شده است چرا در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری، جامعه این رشته ورزشی و وزارت ورزش وجوانان نیست و سئوال دیگر این است که چرا مکاتباتی که در خصوص اصلاح این اساسنامه با فدراسیون جهانی صورت گرفته است، کجاست و چرا تمامی ایمیل‌های فدراسیون دوچرخه سواری به UCI پاک شده و ما در حال حاضر هیچگونه دسترسی به آن‌ها نداریم و همه‌ی این موارد برای جامعه دوچرخه سواری سئوال است. این اتفاق در دوره قبلی فدراسیون که افشین داوری ریاست فدراسیون را برعهده داشته است، رخ داده و افرادی که در روابط بین الملل فدراسیون بوده باید پاسخ دهند که چرا این ایمیل‌ها پاک شده اند و ما هیچگونه دسترسی به آن‌ها نداریم و مجبور هستیم که به مراجعه قضایی رجوع کنیم.

او افزود: آیا سئوالاتی که UCI از فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان پرسیده است به آن‌ها جواب‌های درستی داده شده است و یا غیر واقعی بوده است و چرا ما به این اطلاعات دسترسی نداریم، مطمئنا به مرور زمان این اطلاعات به ما باز گردانده خواهد شد و قطعا فدراسیون صحت این موضوعات را به اطلاع جامعه دوچرخه سواری و مردم خواهد رساند.

وفایی در خصوص شکایت قاسمی از روند برگزاری انتخابات به دیوان عدالت اداری بیان کرد: من هنوز از جوابیه فدراسیون دوچرخه سواری به دیوان عدالت اداری اطلاعی ندارم و به احتمال زیاد پروسه این شکایت در حال بررسی است و در صورتی که دیوان عدالت اداری از فدراسیون اطلاعاتی بخواهد فدراسیون آن موارد را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد و البته همگی از روند برگزاری انتخابات اطلاع دارند و مطمئنا دیوان نیز از آن با خبر است.

او در خصوص برگزاری انتخابات جدید فدراسیون خاطرنشان کرد: هاشم کندی خوشبختانه از بدنه رشته دوچرخه سواری است و در آستانه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین هستیم و ایشان تمام تلاش خود را می‌کند تا به زودی انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شود.

بیشتر بخوانید

قاسمی: اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری در انتخابات نقض شد / این رشته در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری محمود وفایی اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کشورمان وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون فدراسیون جهانی برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون قبلی فدراسیون ایمیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه