Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ناین نیوز، پلیس استرالیا امروز (شنبه) به معترضانی که مخالف واکسیناسیون اجباری هستند در ملبورن حمله کرده و بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد. ده‌ها تن از مردم ملبورن در منطقه‌ای از ملبورن جمع شده و مخالفت خود را با اجباری شدن واکسن کووید ۱۹ را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اعتراضات با دخالت خشونت‌آمیز پلیس این کشور به سرعت پایان یافت.

بعد از این اعتراضات پلیس ملبورن اعلام کرد ۱۰۹ تن از معترضان بازداشت شدند و برای ۱۰۸ تن از آنان به دلیل نقض دستورات بهداشتی حکم صادر شده است. نیرو‌های پلیس هشدار دادند در صورت ادامه این اعتراضات، بدون هیچ مماشاتی با تظاهرات‌کنندگان برخورد خواهند کرد.

«دانیل اندروز» نخست وزیر استرالیا روز گذشته اعلام کرد طبقه کارگران این کشور فقط تا ۱۵ ماه جاری فرصت دارند حداقل یک دوز از واکسن کرونا را تزریق کنند و تا ۲۶ ام ماه آینده باید بطور کامل واکسینه شده باشند.

شایان ذکر است میانگین مرگ‌ومیر روزانه ناشی از کرونا استرالیا در هفته‌های گذشته به عدد ۱۲۳۷ رسیده و با توجه به روند صعودی آن، پیش‌بینی می‌شود این عدد در هفته‌های آینده بالاتر نیز برود؛ و یکی از مقامات این کشور با اشاره به این موضوع اعلام کرد وضعیت بدتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون عمومی واکسیناسیون کرونا درگیری فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کتک زدن یک معترض توسط پلیس اسرائیل (+فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • دموکراسی علیه آزادی
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا