Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور شامگاه شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مختص ردیف‌های استانی، نفت و گاز، ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، راه روستایی، آب روستایی و در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار یاد شده، ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در نشست‌های قبلی شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری توزیع شده و یک‌هزار میلیارد ریال مربوط به راه روستایی و آب روستایی و عشایری است که روز شنبه مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریارپور تصریح کرد: حدود ۳۸۹ میلیارد ریال مختص اعتبارات ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده است که منتظر دستورالعمل مربوطه از طریق وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی یادآور شد: ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی است که برای توزیع فصلی آن هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات توازن به استان ابلاغ شده بود که ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال استانی است و در نشست‌های قبلی شورای برنامه‌ریزی و توسعه توزیع و به کمیته‌های شهرستانی ابلاغ شده است.

وی گفت: همچنین از این ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی توازن بوده که طرح‌ها آماده و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

شهریارپور تاکید کرد: ۱۱ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار طرح‌های ملی استانی شده و ملی است که مبادله موافقت‌نامه‌ها انجام و برخی آن‌ها تخصیص اعتبار گرفته‌اند.

وی افزود: از محل بند "ط" تبصره ۲ (تنش آبی) ۶۲۰ میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت و سهم استان از اعتبارات محرومیت‌زدایی سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون از مجموع ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای در سال‌جاری ۲۰ هزار میلیارد ریال تعیین تکلیف و مبادله موافقت‌نامه‌ها انجام شده است و بقیه به‌زودی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: مبادله موافقت‌نامه اعتبارات هزینه‌ای جاری برای ۲۳ دستگاه بهره‌مند در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

شهریارپور اظهار داشت: در یکی ۲ روز آینده وضعیت و میزان تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود تا برای تسریع در روند جذب آن اقدام شود.

وی با اشاره به اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری گفت: از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال مختص راه‌های روستایی و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روستایی و عشایری در استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از مجموع ۱۴۶ اولویت پژوهشی پیشنهادی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ۳۷ طرح در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: یک درصد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برابر ۶ میلیارد ریال به انجام فعالیت‌های پژوهشی اختصاص دارد.

شهریارپور به اعتبار ۳۲۰ هزار میلیارد ریالی کشور از ردیف ۲۸ مصارف جدول تبصره ۱۴ قانون برای توسعه، اشتغال و کارآفرینی استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری اشاره و تصریح کرد: از این مبلغ ۴.۳ درصد به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته که پس از کرمانشان دومین استان بهره‌مند از این اعتبارات در سطح ملی است.

وی یادآور شد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند از این بودجه در چهارمحال و بختیاری باید بُرش استانی برنامه خود را از وزارتخانه مربوطه دریافت، اجرایی و نسبت به جذب اعتبارات مربوطه اقدام کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص پیشنهادات ارسالی از کارگروه ماده ۲۳ قانون الحاق ۲، افزایش اعتبار طرح ساختمان فرمانداری‌های کوهرنگ و بن و افزایش احجام و اعتبار طرح ساختمان بخشداری صمصامی شهرستان کوهرنگ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب شد.

وی گفت: اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با تشکیل گروه کاری برای تهیه نقشه و اطلاعات مکانی استان در بخش‌های مختلف زیر نظر سامانه نقشه و اطلاعات مکانی کشور موافقت کردند.

شهریارپور تاکید کرد: اعضای این شورا همچنین اجرای ۱۳ طرح توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری شامل احداث طرح گوسفند داشتی، پرواربندی بره، گلخانه صیفی و سبزی، جایگاه سوخت، سرُم‌سازی و اقلام دارویی، الحاق به محدوده برای تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام مسکن ملی و مکان‌یابی ویژه جابجایی روستای سید محمد شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری تصویب کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه چهارمحال وبختیاری اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه چهارمحال وبختیاری اقتصادی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال وبختیاری اقتصادی شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال اعتبار دستگاه های اجرایی هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی