Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی در سال جاری در حالی به ریاست فدوی، دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان برگزار شد که بررسی موضوع سرقت ریل‌های راه آهن از جمله مهمترین محور‌های مورد بحث و گفتگو در این نشست به شمار می‌رفت. خبرگزاری میزان - هشتمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی در سال جاری در حالی به ریاست فدوی، دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان برگزار شد که بررسی موضوع سرقت ریل‌های راه آهن از جمله مهمترین محور‌های مورد بحث و گفتگو در این نشست به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فدوی با اشاره به وقوع سرقت‌های متعدد ادوات ریلی رها شده در مسیر خط راه آهن کارخانه آلومینا، بر ضرورت حفاظت از بیت المال و صیانت از حقوق عمومی تأکید و در ادامه از مسؤولین ذی ربط در این حوزه خواست تا با هوشیاری کامل مجال عرض اندام به افراد سودجو و سارقین ندهند.
وی با یادآوری مسؤولیت‌های شرعی و قانونی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در قبال اموال بیت المال از عزم جدی دستگاه قضایی نسبت به برخورد قانونی با مصادیق ترک فعل‌ها از سوی مدیران و مسؤولین مرتبط در این حوزه‌ها و تشکیل کارگروهی ویژه بمنظور بررسی ماهیت و ابعاد و علل و عوامل مختلف بروز این رویداد و همچنین تشکیل پرونده قضایی برای متهمین در دادسرای عمومی و انقلاب جاجرم خبر داد.   بیشتر بخوانید: رفع نقاط حادثه‌خیز در ۳ بزرگراه تهران با ورود دستگاه قضایی   انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم حفظ حقوق بیت المال دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم حفظ حقوق بیت المال دستگاه قضایی خراسان شمالی خراسان شمالی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه