Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 11 مهر) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: برخی مدیران سابق که سر کار هستند و عزل و نصب‌هایی انجام می‌دهند که مساله‌دار است.

وی افزود: آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور دستور داده و تاکید داشتند که فعلا عزل و نصب‌ها رخ ندهد اما انتصابات مساله‌دار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی گفت: باقی مانده‌های دولت سابق گاز عزل و نصب‌ها را گرفته است و برخی مجوزها هم به نورچشمی‌ها داده می‌شود و ما متوجه نیستیم که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. 

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت:باید دولت آذربایجان مراقب باشد صهیونیست‌ها آنها را مدیریت نکند. مراقب باشند پوست موزی که صهونیست‌ها زیر پای آنها می‌گذارند آنها را زمین می‌زند و دچار ضربه مغزی می‌شوند، باید بدانند که صهیونیست‌ها به آنها نگاه ابزاری دارند و وقتی تاریخ انقضای آنها به پایان برسد آنها را کنار خواهند گذاشت.

سلیمی گفت: ایران اسلامی کشوری بزرگ و باعظمت است و اجازه تحرکات برخی را نخواهد داد. آنها هم باید حد و حدود خود را بدانند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس جمهوری آذربایجان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود