Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین 25 گروه متقاضی شرکت در بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی با گذر از وضعیت قرمز شهر تهران آغاز و مهلت ارسال آثار به چهار بخش جشنواره تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، براساس تغییر رنگبندی شهر تهران در پی موج پنجم ویروس کرونا از قرمز به نارنجی، تمرین 25 گروه نمایشی متقاضی شرکت در بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی در 12 پلاتو نمایشی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین به دلیل شرایط و وقفه ایجاد شده در پی شیوع موج پنجم ویروس کرونا، ستاد برگزاری جشنواره مهلت ارسال آثار به چهار بخش نمایش‌های تخت‌حوضی (بخش ویژه استاد علی نصیریان)، معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی (یادواره زنده‌یاد استاد محمد)، مجالس شبیه‌خوانی (یادواره زنده‌یاد استاد هاشم فیاض) و مرور نمایش‌های آیینی و سنتی اجرا شده در سال‌های 1398 تا 1400 (یادواره زنده یاد استاد سعدی افشار) را تا 30 مهر ماه تمدید کرد.


متقاضیان شرکت در جشنواره لازم است تا تاریخ مقرر با مراجعه به بخش ویژه بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بر تارنمای ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از 9 آذر ماه سال جاری به دبیری داوود فتحعلی‌بیگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعلام زمان برگزاری جشنواره آیینی سنتی بیستمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد