Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علی فتح‌الله‌زاده به همکار ما گفت: من و سردار آ جرلو هم قطار بودیم و سال‌ها رقابت و رفاقت داشتیم. من فکر می‌کنم انتخاب ایشان برای استقلال انتخاب خوبی بود و به همین دلیل برای عرض تبریک خدمت سردار آجرلو رسیدم و به او گفتم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: مسلما کار سردار آجرلو سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بدهی‌های هنگفتی مواجه است و انتظارات زیادی هم از سردار و مجیدی وجود دارد اما با جیب خالی واقعاً نمی‌توان کار کرد و همه باید کمک کنند. بالاخره ما باید یاد بگیریم که استقلال فقط مال ما نیست من با مدیران قبلی هم تعامل خوبی داشتم و هر وقت کمک بخواهند دریغ نخواهم کرد. همه ما باید کمک کنیم تا انشالله استقلال تبدیل به همان تیمی شود که هواداران می‌خواهند.

 او در ادامه افزود: یادم هست یک بار حدود سال ۸۰ که از استقلال بیرون آمدم، سردار آجرلو به من پیشنهاد حضور در یک تیم لیگ برتری را داد اما به او گفتم من استقلالی ام و فعلا نمی‌توانم جای دیگر کار کنم این را گفتم که تاکید کنم رابطه ما همیشه خوب بوده و الان هم برای ایشان در تیم محبوبم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 از فتح‌الله‌زاده پرسیدیم شما خودتان استاد تیم بستن و بمب منفجر کردن بودید، آیا تیمی که برای استقلال بسته شده در حدی هست که جام بگیرد و هواداران را راضی کند، که او در پاسخ گفت: اتفاقاً سردار آجرلو خیلی خوب تیم می‌بندد و این کار را بلد است. خیلی‌ها به بنده لطف دارند و می‌گویند فتح‌الله‌زاده تیمهای خوبی می‌بست اما من خدمت هواداران عزیز استقلال عرض می‌کنم که اتفاقا سردار آجرهم کارش را بلد است و تیمهای خوبی می‌بندد و انشالله استقلال بازهم تبدیل به یک تیم مدعی می‌شود.استقلال تیم بزرگی است و باید برای آن فکرهای بزرگ کرد و بازیکنان بزرگ خرید چرا که هواداران فقط از استقلال قهرمانی می‌خواهند و اساساً استقلال تیمی است که باید مهره‌های بزرگی داشته باشد.همان طور که در زمان ما مهره‌های بسیار بزرگی داشت و هر سال  یا قهرمان لیگ می‌شدیم و یا حداقل جام حذفی را فتح می‌کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال علی فتح الله زاده فتح الله زاده سردار آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل