Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرگرد  بهزاد بسطامی،فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در دیدار با رئیس منابع طبیعی شهرستان ضمن تشکر از حضور رئیس و پرسنل محیط زیست ملکشاهی، حفاظت از منابع طبیعی خدادادی را یک وظیفه همگانی برشمرد و بر لزوم فرهنگ سازی در این راستا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به سختی کار پرسنل منابع طبیعی در حفاظت از گونه‌های گیاهی و جنگل‌ها با توجه به حجم و دامنه وسیع وظایف کاری، بر همکاری همه جانبه نیروی انتظامی با مجموعه منابع طبیعی شهرستان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن استقبال از برنامه‌ها و سیاست‌های منابع طبیعی شهرستان، آمادگی نیروی انتظامی را در زمینه همکاری و تعامل بیشتر با منابع طبیعی در موضوعات مختلف زیست محیطی بویژه در حوزه صیانت از تنوع گیاهی و زیستی شهرستان اعلام کرد.

سرگرد بسطامی با بیان اینکه نیروی انتظامی با استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط در امر پیشگیری و برقراری نظم و امنیت آمادگی و همکار‌ی لازم را خواهد داشت گفت:پاسگاه‌ها و تیم‌های گشت در سطح مسیر‌های منابع طبیعی و مراتع و جنگل‌ها آمادگی کامل را در انجام مأموریت‌های محوله دارند.

او با اشاره به اینکه هوایی که تنفس می‌کنیم، زمینی که روی آن پا می‌گذاریم و آبی که آن را می‌نوشیم همه از منابع طبیعی هستند افزود: امنیت به وسیله دیدن منابع طبیعی و ملی افزایش پیدا می‌کند و کار محیط زیست بسیار دوستانه و خداپسندانه است و متوازن با امنیت عمومی می‌باشد.

سر گرد بسطامی با اشاره به اینکه منابع خدادادی طبیعی از چند بعد قابل اهمیت است تصریح کرد: اولین بعد این است که جنگل و مراتع و منابع و... برای خودمان است و دوم این که احساس امنیت در منابع زیست محیطی است و احساس امنیت مهمتر از خود امنیت است و در جلوه‌های بصری منابع طبیعی، وقتی آرامش باشد پویایی در محیط باشد امنیت به احساس امنیت وصل می‌شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی منابع طبیعی حفاظت محیط زیست فرهنگ سازی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی