Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیجدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد. خبرگزاری میزان - هیجدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار گردید.
ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست حوزه‌های قضایی، مطالب و راهکار‌هایی را در جهت بهبود هر چه بهتر عملکرد دستگاه قضایی استان ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از راهکار‌هایی که مورد تاکید عتباتی بود، استفاده حداکثری از ظرفیت هسته‌های بخشایش در واحد‌های مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها در جرائم قابل گذشت بود، وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۳ فقره پرونده قتل توسط شورا‌های حل اختلاف با همکاری هسته‌های بخشایش منجر به اخذ رضایت از اولیاء دم گردیده است این امر را نشان از توان هسته‌های بخشایش در امر اصلاح ذات البین دانست که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری نمود.
یکی دیگر از تاکیدات رئیس کل دادگستری استان دستور تسریع و تسهیل استفاده حداکثری روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی از تجهیزات دادرسی الکترونیک و غیر حضوری بالاخص در مورد زندانیان با همکاری زندان‌های تابعه بود که این امر هم موجب سرعت در رسیدگی و هم موجب رعایت الزامات بهداشتی، حفاظتی و امنیتی در این ایام شیوع کرونا خواهد بود.
شایان ذکر است در ادامه ۳ دستور جلسه مورد بررسی شورای معاونین قرار گرفت و در هر مورد، معاونین به بیان نکته نظرات خود پرداخته و راهکار‌های عملی ارائه نمودند و نهایتاً جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد. بیشتر بخوانید: برگزاری بیش از ۳ هزار مورد دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان آذربایجان شرقی انتهای پیام/ برچسب ها: دادرسی الکترونیک صلح و سازش دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادرسی الکترونیک صلح و سازش دستگاه قضایی آذربایجان غربی استفاده حداکثری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است