Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:02:03 GMT

تدارک بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته ملی کودک در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۳۰۱۱

تدارک بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته ملی کودک در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی هنری و ادبی در هفته ملی کودک در سطح استان برگزار خواهد شد.

محبوبه رجب نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۶ مهر با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ مهرماه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته‌ ملی و روز جهانی کودک فرصت مغتنمی است تا توجه مسئولان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه معطوف شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان خاطرنشان کرد: در هر شهرستان با توجه به شرایط رنگ‌بندی از لحاظ شیوع کرونا، برنامه‌ها به‌صورت مجازی یا حضوری برگزار می‌شود.

رجب نسب با اشاره به شعار امسال هفته ملی کودک، گفت: تکیه‌بر شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در این هفته تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای امداد فرهنگی با عنوان طرح هزاران لبخند در روستاهای مناطق کمتر توسعه‌یافته، برنامه‌ استانی نمایشنامه خوانی اعضای مراکز فرهنگی هنری، بازی‌های کودکانه‌ مرکز علی‌آبادکتول، مسابقه‌ بزرگ خاطره‌نویسی از ایام کودکی کانون کلاله، یک روز یک لبخند گرگان دو، زنده باد کودکی در مجتمع فرهنگی هنری گرگان، مسابقه عکاسی لبخندها در دلند، «کودک، سلامت، زندگی» کانون گمیشان و دست‌ها و لبخندها در کانون کردکوی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته ملی کودک است.

رجب نسب تصریح کرد: برگزاری مسابقه رنگین‌کمان امید در بندر ترکمن، یک چوب، یک نمایش در آق‌قلا، نمایشگاه آثار اعضا با عنوان روزنه در مراوه‌تپه، قصه‌گویی شبانه کانون مینودشت، مهرواره‌ قصه‌ها را بازی کنیم کانون شماره دو گنبدکاووس، شیرین مثل قند گرگان دو، آرزوهای من کانون گالیکش، جشن لبخند رامیان، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان برگزیده و پخش از رسانه ملی، جشن کودکان، آینده‌سازان آزادشهر، رامیان و علی‌آبادکتول، خواندن بیانیه در نماز جمعه و غیره از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در هفته ملی کودک خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هفته ملی کودک کانون پرورش فکری هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد