Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:42:53 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مهرماه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۳۸۱۸

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مهرماه

در این بسته خبری از ساماندهی کارگران روزمزد ساری تا کاشت ۵۰ نهال ثمرده و لایروبی انهار زرند همزمان با فصل بارش‌ها را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص یک دستگاه اتوبوس سیار در شاهین شهر برای واکسیناسیون

مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل روند واکسیناسیون ویروس کرونا برای شهروندان ارجمند شاهین شهر و با مصوبه ستاد مدیریت کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه، یک دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به این امر اختصاص پیدا کرد.

تجهیزات آتش نشانی فردیس کافی نیست

محمدرضا آژیر، سرپرست شهرداری فردیس گفت: تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس به تناسب جمعیت نیم میلیون نفری این شهر کافی نیست.

لایروبی انهار زرند همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح شهر و عملیات لایروبی و رسوب زدایی انهار معابر اصلی سطح شهر در حال انجام است.

جذب ۲۱۰ نفر آتش‌نشان در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی

آیدین رحمانی رضائیه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با وجود کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند که ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال فعالیت هستند.

افزایش ۳۷ درصدی آتش سوزی منازل مسکونی در رودسر

سعید صابر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، آتش سوزی منازل مسکونی در این شهر نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

کاشت گل و نهال در نقاط مختلف خرمشهر

با توجه به آغاز فصل پاییز و مساعد شدن وضعیت هوا، شهرداری خرمشهر کاشت گل و نهال را در نقاط مختلف سطح شهر در دستور کار خود قرار داده و به همین منظور پنجاه نخل ثمر ده و نهال ویتکس در فضای سبز بلوار کوی فرهنگیان توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر، با هدف افزایش روحیه و نشاط شهروندان و بهبود وضعیت فضای سبز منطقه کاشته شد.

ضدعفونی و گندزدایی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی قدس

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی را به طور مستمر و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، به منظور ایجاد فضایی ایمن برای استفاده شهروندان اجرایی می‌کند.

ساماندهی کارگران روزمزد و فصلی ساری

محسن رسولی ساروی، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری گفت: ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد از جمله برنامه‌هایی است که این سازمان به آن توجه ویژه دارد و امیدواریم با برنامه ریزی‌های درست و هماهنگی و همکاری نهادهای ذیربط بتوانیم در این امر موفق باشیم.

برگزاری ۱۹ عنوان دوره تخصصی و عمومی در شهرداری قزوین

سید حامد موسوی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری ۱۹ عنوان دوره آموزشی تخصصی و عمومی شغلی با مجموع ۳۰۵ ساعت آموزشی به‌صورت مجازی و برخط در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر 526461

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر پروژه های لایروبی شهرداری قزوین قزوین پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداري ساري ساری طراحی شهری شهرداری فردیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشاني کاشت گل و گیاه شهرداری خرمشهر شهرداری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین شهر حمل و نقل فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)