Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:31:05 GMT

لزوم تشکیل خردجمعی در جهت پیشرفت و توسعه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۳۹۲۷

لزوم تشکیل خردجمعی در جهت پیشرفت و توسعه

آئین تودیع و معارفه شهردار ملارد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید طحانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم با حکم وزیر کشور محمد بهمنی به عنوان شهردار جدید ملارد معرفی شد و از اقدامات و زحمات صورت گرفته در زمان مدیریت محمدصادق کولیوند شهردار سابق شهرملارد تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: اقدامات شهرداری بسیار سخت و انتظارات از این نهاد بسیار بالا می باشد بنابراین این دوره از مدیریت شهری خرد جمعی را نیازمند است.

وی نیاز تشکیل خردجمعی شورای ششم ملارد را لزوم تشکیل اتاق فکری توسط صاحب‌نظران و کارشناسان شهری در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، مهندسی  و دیگر موارد دانست تا ضمن اخذ پیشنهادات مربوطه خرد جمعی حاصل گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با پول صدور پروانه مسیر توسعه شهری هموار نخواهد شد و نیاز است تا سرمایه‌گذاران و شهروندان را مجاب کرد که در پروژه‌های مشارکتی با شهرداری ورود کنند. تقاضای ما این است که انتظارات از شهرداری معقول باشد و باید تلاش و کمک کرد تا شهرداری سرمایه داری را ایجاد کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان