Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیورپول و منچسترسیتی در حساس ترین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
به گزارش آریا، لیورپول در شبی که دو بار در نیمه دوم از منچسترسیتی پیش افتاد، نتوانست برتری خود را حفظ کند تا این دیدار مهیج در نهایت با تساوی 2-2 در استادیوم آنفیلد به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و ارسال های بازیکنان هم لیورپول و هم منچسترسیتی دقیق نبود توسط مدافعان حریف دور می شد. در دقیقه 17 و روی نفوذ ژائو کانسلو از سمت چپ بود که گابریل ژسوس می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما اندرو رابرتسون با حضور به موقع خود اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.
در دقیقه 20 برناردو سیلوا با حرکت فوق العاده و انفرادی خود و ارسال زمینی به سمت چپ محوطه فیل فودن را صاحب موقعیت تک به تک کرد، اما خروج آلیسون بکر اجازه نداد ضربه چیپ این ستاره جوان تبدیل به گل شود. در دقیقه 32 فیل فودن با حرکت از سمت چپ  و ارسال دقیق خود فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی سیتی فراهم کرد، اما ضربه سر کوین دی بروین بدون یارگیر ضعیف بود و از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.
در ثانیه های پایانی نیمه اول فیل فودن می توانست با دروازه لیورپول تک به تک شود که آلیسون با خروج خود اجازه این کار را نداد و نیمه اول علیرغم برتری محسوس سیتی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایقی ابتدایی و روی چرخش تماشایی دیگو ژوتا فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و ادرسون توپ را دفع کرد. اما در دقیقه 60 لیورپول به گل اول دست یافت. محمد صلاح که برای بازی سازی تا زمین خودی عقب آمده بود، با استارت فوق العاده خود از سمت راست حرکت کرده و در نهایت با یک پاس عمقی سادیو مانه را صاحب فرصت کرد. ستاره سنگالی در موقعیتی تک به تک با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرده و لیورپول را در خانه پیش انداخت.
اما منچسترسیتی در صدد جبران برآمده و در دقیقه 69 به گل تساوی دست یافت. گابریل ژسوس با حرکتی تکنیکی از سمت راست به چپ رفته و با پاس زمینی خود فیل فودن را صاحب فرصت کرد. این ستاره جوان در گوشه محوطه پا به توپ شده و با ضربه ای زمینی کار را تمام کرد. اما در دقیقه 75 باز هم لیورپول به گل رسید. محمد صلاح، ستاره مصری با گذر از سد برناردو سیلوا و آیمریک لاپورت از سمت راست وارد محوطه شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
اما سیتی نمی خواست بازنده زمین را ترک کند و باز هم در دقیقه 81 به گل تساوی دست یافت. کوین دی بروین در دهانه محوطه صاحب فرصت شده و ضربه فنی بعد از برخورد به جوئل ماتیپ تغییر مسیر داده و وارد دروازه لیورپول شد تا بازی 2-2 شود. در دقیقه 86 و روی خروج اشتباه ادرسون بود که فابینیو در مقابل دروازه سیتی صاحب فرصت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد در نهایت رودری دروازه تیمش را نجات دهد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

- صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته هفتم به مصاف فرانکفورت رفت که نهایتا در این مسابقه با نتیجه  2-1 به سود تیم مهمان تمام شد. بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه ای نداشت تا اینکه بایرن مونیخ نهایتا توانست به گل برتری دست پیدا کند.
در دقیقه 29 پاس زیبای روبرت لواندوفسکی هافبک  آلمانی‌ بایرن یعنی لئون گورتزکا را در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود. خیلی زود فرانکفورت توانست کار را به تساوی بکشاند. روی یک ارسال کرنر مارتین هینترگر با یک ضربه سر تماشایی دروازه مانوئل نویر را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.
در حالی که باز به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد فرانکفورت می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما مانوئل نویر با یک واکنش استثنایی مانع شود تا این دیدار در پایان 45 دقیقه ابتدایی مساوی شود. قابل پیش بینی بود که بایرن مونیخ در نیمه دوم یک بازی سراسر هجومی را از خود ارائه دهد و برای به ثمر رساندن گل برترین تلاش کند اما حملات این تیم با بدشانسی و البته درخشش دروازه بان فرانکفورت نتیجه نداد. اما در دقیقه 84 و برخلاف جریان بازی این فرانکفورت بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. شوت فلیپ کاستیچ از یک زاویه تقریباً بسته به گوشه دروازه بایرن مونیخ رفت تا بازی 2-1 شود و اولین شکست ناگلزمان با بایرن مونیخ به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی لیورپول بایرن مونیخ آینتراخت فرانکفورت ثمر برساند بایرن مونیخ صاحب فرصت فیل فودن تک به تک ضربه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳