Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن خانجانی، دادستان همدان در جمع اهالی منطقه دره مرادبیک، گفت: با انتقاد از افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغ‌های حاشیه شهر، بر اقدام جدی جهاد کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به منظور جلوگیری از تغییر کاربر‌های غیرمجاز تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود اینکه جهاد کشاورزی متولی اصلی برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در باغات است، اما شاهد برخی کم توجهی‌ها به بهانه نبود ابزار کافی برای جلوگیری و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی کشاورزی هستیم.

خانجانی اظهار داشت: در همین ارتباط و به دلیل عدم ارائه مشاوره و راهنمایی درست از سوی کارشناسان جهادکشاورزی به باغداران در زمینه ساخت و ساز‌های مناسب و قانونی، برخی باغداران اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به صورت غیرقانونی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: دراین زمینه جهادکشاورزی باید با ارائه برنامه مدون، جامع و هدفمند، باغداران را نسبت به چگونگی حفظ باغ‌ها راهنمایی کند تا افراد بتوانند براساس قانون و منطبق با شرایط در زمینه ساخت و ساز متناسب با مساحت و ضوابط قانونی اقدام کنند.

خانجانی در خصوص دیوار کشی برای باغ‌ها نیز افزود: به نظر می‌رسد با ارائه مجوز برای حصار کشی باغات، ضمن حفظ بافت سنتی و زیبای کوچه باغ‌ها می‌توان از سرقت محصولات باغی و دسترنج یک ساله باغداران نیز جلوگیری کرد.

او بیان کرد: دستگاه قضایی در زمینه برخورد با متخلفان در راستای حفظ آرامش، امنیت و آسایش مردم هیچ گونه اغماض و تعارفی ندارد و در این حوزه برخورد با عرضه کنندگان موادمخدر نیز به صورت جدی و قاطع دنبال می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان ساخت و ساز ساخت و ساز باغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند