Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خرید داکت اسپلیت در فصل سرما یک اقدام هوشمندانه و اصولی به شمار می‌رود؛ چراکه قیمت انواع داکت اسپلت هم مانند کولرهای گازی یا آبی در فصب پاییز و زمستان کاهش خواهد یافت. بنابراین اگر تاکنون موفق به خرید سیستم سرمایشی نشده‌اید، نگران نباشید این فصل برای اقدام به خرید بهترین زمان ممکن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین مسئله برای خرید در روزهای سرد و البته کرونایی کشور پیدا کردن یک راهکار خرید آسان است؛ بله... امروزه که بیشتر افراد مایلند خریدهای خود را به صورت آنلاین و سریع انجام دهند، شما هم می‌توانید داکت اسپلت مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنید. می‌پرسید چگونه؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

همه چیز درباره داکت اسپلیت‌ها

داکت اسپلیت‌ها هم مانند دیگر دستگاه‌های خنک کننده نوعی سیستم سرمایشی مخصوص آپارتمان‌ها یا دفاتر کاری است که به صورت پنلی در داخل دیوار قرار می‌گیرد و دارای یک کندانسور بیرونی می‌باشد. عموماً از این نوع سیستم خنک کننده برای ساختمان‌هایی که از قبل جایگاه مناسب نصب آن را ایجاد کرده‌اند استفاده می‌شود و یا برای نصب آن یک جایگاه ساخته خواهد شد. به بیان دیگر این دستگاه‌ها کاملاً به صورت توکار قابل استفاده هستند و دارای دو کاربری سرمایشی و گرمایشی هم می‌باشند. خرید و نصب داکت اسپلیت مزایای بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:

قدرت عملکرد بالا و با سرعت مقرون به صرفه و قابل استفاده در اماکن مختلف تهویه هوای مطبوع دحفظ زیبایی ظاهری دکوراسیون منازل

بنابراین طبیعی است که تعداد افراد خواهان خرید داکت اسپلیت بسیار زیاد باشد، اما انتخاب شما کدام برند است؟ یا بهترین برند تولیدکننده این دستگاه‌ها کدامند؟

آشنایی با برندهای داکت اسپلیت موجود در بازار

در یک بیان ساده باید گفت تمامی برندهای تولید کننده کولر اسپلیت گازی یا آبی خود تولید کننده انواع داکت اسپلیت نیز هستند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی به صورت همگام این دستگاه‌های پرکاربرد را تولید و به بازار عرضه می‌کنند، اما عموماً خرید از برندهای شناخته شده را بهترین انتخاب می‌دانند. در بازار لوازم خانگی ایرانی نام آشنای دستگاه‌های زیر به چشم می‌خورد:

داکت اسپلیت ال جی داکت اپسلیت جی پلاس داکت اسپلیت هایسنس داکت اسپلیت سامسونگ  و...

به طور کلی تمامی برندهای فوق و کمپانی‌های تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی در کار خود موفق بوده‌اند و توانستند به جایگاهی یکسان در میان متقاضیان دست پیدا کنند، اما موضوع مهم خرید از یک فروشگاه مطمئن است. از آنجا که بازار کلاهبرداری‌ها در تمامی اصناف داغ شده، می‌بایست برای خرید فروشگاه لوازم خانگی را انتخاب کنید که از عملکرد آن اطمینان خاطر داشته باشید. در صورتی که بتوانید یک فروشگاه مطمئن را پیدا کنید برای خرید آنلاین یا حضوری هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نکات مهم برای خرید داکت اسپلیت

انتخاب داکت اسپلیت ایرانی یا خارجی به عهده خود شما است، اما برای خرید می‌بایست از بهترین کارشناسان مشاوره بگیرید تا بسته به فضای منزل و موارد مصرف شما بهترین مدل داکت را به شما معرفی نمایند. از طرفی لازم است توجه داشته باشید که تنها دستگاه‌های با ضمانت نامه را خریداری کنید تا بتوانید در صورت لزوم برای رفع مشکل از نمایندگی خدمات دریافت کنید. ناگفته نماند که نصب داکت اسپلیت هم نیازمند تخصص و مهارتیاست که تنها افراد متخصص و نصاب تخصصی این دستگاه بر آن تسلط دارد، پس برای نصب دستگاه یک نصاب ماهر را پیدا کنید.

بهترین لوازم را از مایسا خریداری کنید!

اگر به دنبال یافتن بهترین مرجع خرید انواع داکت اسپلیت سامسونگ ، داکت اسپلیت ال جی ، داکت اسپلیت جی پلاس ، داکت اسپلیت هایسنس و.... هستید ، مایسا بهترین مرجع خرید برای شما خواهد بود. این مجموعه تخصصی که در تهران واقع شده است، با عملکردی صادقانه و خدمات رسانی سریع توانست رضایت مشتریان خود را در طول سالیان فعالیت خود جلب نماید. به همین جهت با راه‌اندازی یک وبسایت امکان خرید به صورت آنلاین را برای هم‌وطنان در سراسر ایران فراهم نموده است، این وبسایت که دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد یک مرجع تخصصی برای خرید انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی محسوب می‌شود.

مایسا با در اختیار داشتن کارشناسان فروش زبده امکان ارائه مشاوره پیش از خرید را داشته و می‌تواند به شما در انتخاب دقیق کمک شایان توجهی داشته باشد. خرید بهترین دستگاه داکت اسپلیت تنها با چند کلیک ساده در مایسا به اتمام رسیده و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل شما تحویل داده خواهد شد. پس از همین حالا برای تجربه‌ی خریدی مطمئن و مقرون به صرفه از مایسا اقدام کنید . برای ارتباط با مایسا از سایت https://maysa-co.com یا شماره تلفن 02187700962 در تماس باشید .



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مایسا داکت اسپلیت داکت اسپلیت برای خرید اسپلیت ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود