Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:20:22 GMT

بسته‌های بهداشتی و لوازم التحریر در بهاباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۹۵۸۰

بسته‌های بهداشتی و لوازم التحریر در بهاباد توزیع شد

حسن رضاپور در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح مهر مهربانی توسط جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: این طرح امسال با کمک خیران داوطلب در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان در مناطق محروم استان و جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: دانش آموزان و کودکان قشر مهم و آینده ساز کشور هستند بنابراین در مناطق و خانواده‌های کم برخوردار امکانات لازم برای پیشرفت و تحصیل این عزیزان بسیار کم است.

رضاپور با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در حمایت از اقشار نیازمند گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۳۰ بسته لوازم التحریر و بسته بهداشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

رئیس هلال احمر بهاباد ادامه داد: افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم و ترویج فرهنگ نیکوکاری میان اعضای داوطلب و جوان از دیگر اهداف این طرح است که به همت اعضای جوانان و داوطلبان خیر اجرایی شد.

کد خبر 5319742

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه لوازم التحریر هلال احمر بهاباد ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه اربعین 1400 گرگان زلزله کهگیلویه و بویراحمد واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی شیوع کرونا قزوین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه