Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات از دستگیری متهم جعل عناوین دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی فعالیت داشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فردی به نام رضا همتی حاجی‌پور که متهم به جعل عناوین دفتر مقام معظّم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات بود؛ مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نامبرده با منتسب کردن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه این‌که سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومین و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد؛ اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین می‌کرده است.  

برابر اعترافات و مستندات پرونده، متهم با سوء‌استفاده نمودن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم‌افزارهای جعلی از طریق سرشاخه‌های مختلف در سراسر کشور، بیش از ۱۰۰۰ نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب‌خوردگان کلاهبرداری نموده است؛ برهمین اساس پس از دستگیری، حساب های بانکی نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد