Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادق زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز جذب روحانیون مستقر توسط اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اول مهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به لزوم فعالیت روحانیون جوان، علاقه‌مند، انقلابی و دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی در اقصی نقاط بوشهر، طی فراخوانی از طلاب جوان، انقلابی و توانمند جهت استقرار در مناطق محروم دعوت به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: فرایند جذب و استقرار روحانی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی سالانه در ۴ نوبت انجام می‌شود که در همین راستا امسال اقدام به جذب و انجام مصاحبه و پذیرش مبلغین واجد شرایط خواهد شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص زمان اجرای این طرح و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان ضمن دعوت از عموم روحانیون و مبلغین جهت شرکت در این طرح گفت: زمان آغاز فرایند جذب روحانیون مستقر از اول لغایت ۱۸ مهر خواهد بود.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ابراز داشت: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، در مرکز استان به اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، واقع در میدان امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مراجعه حضوری، یا با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۵۶۲۵۳۶ تماس بگیرند و در شهرستان‌ها به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: روحانیون علاقه‌مند به همکاری پس از پذیرش، در قالب امام روستا، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و مناطق هدف بنیاد علوی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه امروزه امامان روستاهای استان بوشهر در سنگر تبلیغ، مجاهدانه در حل مسائل مردم پیشگام و پای کار هستند، اضافه کرد: امور روحانیون اداره کل با تکمیل اطلس تبلیغی و مناطق دارای اولویت‌بندی، اقدام به شناسایی مبلغین کرده و با توجه به شاخص‌های جذب و گزینش کمیته استانی، اقدام به استقرار روحانیون مستقر می‌کند.

گفتنی است، در استان بوشهر هم اکنون ۱۰۰ مبلغ به عنوان روحانی مستقر در حال ارائه فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هستند.

کد خبر 5319932

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا زلزله کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین 1400 سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا قزوین احمد وحیدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند

عباس روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.

وی افزود: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد در اواخر دهه هفتاد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه پیشگام بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت سه هزار و ۴۰۰ فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می‌کنند.

روشن ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر، هفت هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام هستتد که از سوی حامیان و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک‌های حامیان به حساب فرزندان معنوی، عنوان کرد: علاقه‌مندان به این طرح با مراجعه به سایت irhttp://emdad.ekram.ir، ادارات ۱۹ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ می‌توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت و فرزند معنوی را به دلخواه انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل