Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویر احمد در جلسه برنامه ریزی ایام آخر ماه صفر ضمن تأکید بر بزرگداشت این مناسبتها گفت:تعظیم شعایر مذهبی باعث احیاء سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی نیا در این جلسه که با حضور شورای هیات مذهبی شهرستان بویراحمد برگزار شد، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مناسبت‌های مذهبی انقلابی و بهره‌مندی از این فرصت در اعتلای فرهنگ دینی،گفت: عمده مشکلات و نواقص در  همه عرصه‌ها، معلول دوری و بی توجهی از فرهنگ دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا زمانیکه ابعاد زندگی و شیوه های رفتاری ما مطابق با سنت و سیره بزرگان دینی نباشد وضع به همین منوال خواهد بود.

موسوی نیا افزود برگزاری جلسات سخنرانی و علمی در مناسبت‌های  دینی باعث ارتقا بینش و آگاهی مردم و در نتیجه احیای سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در پایان از دسته روی هییات مذهبی در روز ۲۸صفر از مبدأ حسینیه ثارالله بطرف گلزار شهدای یاسوج خبر داد و گفت در بین مسیر موکب هایی بر پا خواهد بود و در پایان مراسم مراسم زیارت ازبعید قرائت می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد