Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجایی که زبان انگلیسی در بین مهم‌ترین زبان ها جای گرفته است، بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند آموزش‌های لازم را دنبال کنند و از این طریق به اهدافی که در ذهن دارند، دست پیدا کنند.

 آموزش زبان انگلیسی اصول، قواعد و روش های خاص خودش را دارد و شما براساس شرایطی که دارید، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و سپس یادگیری را شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از انتخاب روش یادگیری نیاز است تا سطح شما تعیین شود. از این‌رو شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی امری ضروری و الزامی به حساب می‌آید. در این مطلب قصد داریم تا توضیح مختصری درباره آزمون تعیین سطح به شما ارائه دهیم و سپس به بررسی روش‌هایی بپردازیم که آموزش این زبان بین‌المللی در آنها رایج است.

 

انواع روش‌های آموزش زبان انگلیسی

اگر قصد فراگیری زبان انگلیسی را در بهترین شکل ممکن دارید، در درجه اول نیاز است تا نوع یادگیری خود را مشخص کنید:


روش اول: آموزش زبان انگلیسی از طریق کلاس‌های حضوری

رایج‌ترین و پرطرفدارترین نوع آموزش، کلاس‌های حضوری است. در این روش شاگردان و استادان راحت‌تر می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به دلیل حضوری فیزیکی، استاد و یا معلم می‌تواند کنترل بیشتری را بر روی دانش‌آموزان خود داشته باشد. هر چقدر کنترل و میزان مدیریت با کیفیت‌تر باشد، به همان اندازه نیز راحت‌تر می توان به اهداف دست پیدا کرد. 
کلاس‌های حضوری آموزش زبان انگلیسی باعث خواهد شد تا دانش‌آموز حواس خود را بیشتر معطوف به کلاس درس کند و از شیطنت‌هایی که منجر به دوری او از مبحث اصلی می‌شوند، جلوگیری کند. همچنین در این روش فرد می‌تواند سوالات خود را با کیفیت بهتری از معلم بپرسد و اشتباهاتی که ممکن است از او سر بزنند را انجام ندهد. 
چیزی که در رابطه با آموزش در کلاس‌های حضوری اهمیت دارد این است که دانش‌آموز یا متقاضی یادگیری زبان انگلیسی، کدام آموزشگاه را برای گذراندن دوره‌ها انتخاب می‌کند. اهمیت یادگیری زبان انگلیسی غیرقابل توصیف است؛ به همین دلیل افراد با آگاهی بر روی این موضوع موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی را دایر کرده‌اند تا به داوطلبان آموزش‌های لازم را ارائه دهند. پیدا کردن یک آموزشگاه با کیفیت بالا، نیازمند تحقیق فراوان است. اگر شما نیز به دنبال یک آموزشگاه زبان با بهترین امکانات و برترین اساتید هستید، می‌توانید به مجموعه بزرگ سفیر گفتمان مراجعه کنید. 

روش دوم: آموزش مجازی زبان انگلیسی

دومین روشی که می‌توانیم از آن نام ببریم، آموزش مجازی زبان انگلیسی است. به دلیل اپیدمی ویروس کرونا این روش بسیار گسترش پیدا کرده است و نمی‌توانیم محبوبیت و مزیت‌های آن را نیز منکر شویم. هر چند در روش مجازی ممکن است با محدودیت‌های گوناگونی روبه‌رو شوید، ولی مزیت‌ها و امتیازاتی در این باره وجود دارند که این محدودیت‌ها را به‌صورت کامل برطرف می‌کنند. از مزیت‌هایی که این روش با خود به همراه دارد، می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:


هزینه کمتر

بدون شک مسئله هزینه برای تمامی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. آموزش زبان انگلیسی هزینه‌های مخصوص به خود را دارد و پارامترهای گوناگونی نیز وجود دارند که بر روی این امر تاثیر خود را می‌گذارند. نوع حضوری یا مجازی بودن کلاس، در بین این موارد جای داده می‌شوند. هزینه‌ای که باید برای کلاس مجازی پرداخت کنید، بسیار پایین‌تر خواهد بود؛ چرا که پارامترها و متغیرها وابسته به آن حذف می‌شوند. 
به عنوان مثال نیازی به پرداخت هزینه برای رفت‌وآمد وجود ندارد. همچنین گاهی اوقات نیازی به تهیه کتاب نیست و شما با داشتن یک لپ‌تاپ و یا تبلت و دانلود نسخه پی دی اف و یا اپلیکیشن، می‌توانید به منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. به‌طور کلی هزینه‌هایی که برای هر ترم کلاس‌های حضوری باید پرداخت کنید، بیشتر از شهریه‌های کلاس‌های آنلاین و یا مجازی هستند. در واقع انتخاب آموزش زبان به‌صورت مجازی می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری را برای شما داشته باشد.

راحتی بیشتر

قطعا میزان راحتی که می‌توانید در کلاس‌های آنلاین یا مجازی تجربه کنید، بسیار بیشتر از آموزش حضوری است. شما می‌توانید در مکانی قرار بگیرید که آرامش بیشتری را دریافت می‌کنید. از آنجایی که ساعت این کلاس‌ها دست خودتان است، نیازی به کوک کردن ساعت در زمان‌های صبح ندارید؛ در واقع می‌توانید کلاس‌هایتان را به بعد از ظهر موکول کنید و صبح راحت‌تری را تجربه کنید. 
در هر کجای خانه که بخواهید می‌توانید وارد کلاس درس شوید. دیگری خبری از نشستن‌های چند ساعته بر روی صندلی‌های آموزشگاه نیست. البته این مزیت از آموزش زبان انگلیسی به‌صورت مجازی نباید دلیلی شود تا شما روزبه‌روز تنبل‌تر شوید و در واقع از فرصتی که در اختیارتان قرار داده شده است، سوءاستفاده کنید. اگر واقعا قصد یادگیری دارید، حتما داشتن پشتکار را در اولویت قرار دهید و از شیطنت‌های درونی‌تان بکاهید. 

مدیریت بیشتر بر روی برنامه

در آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی شما می‌توانید مدیریت بیشتری را بر روی برنامه‌های خود داشته باشید و این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد که شما خواهان برگزاری کلاس به‌صورت خصوصی باشید. اگر در مکالمه ضعیف هستید، می‌توانید از استاد درخواست کنید که بیشتر بر روی همین موضوع کار کند. اگر در زمینه رایتینگ دچار ضعف هستید، این فرصت را خواهید داشت تا سوال‌هایتان را به‌راحتی با استاد در میان بگذارید و تا پیدا نکردن جواب مناسب از هدف خود پا پس نکشید. 
آموزشگاهی که برای آموزش به‌صورت مجازی انتخاب می‌کنید نیز تا حدودی بر روی سرعت یادگیری شما تاثیر خود را خواهد گذاشت. اگر خواهان بهترین آموزش‌ها هستید، می‌توانید از مجموعه سفیر گفتمان کمک بگیرید.


آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

حالا که با دو روش متداول آموزش زبان انگلیسی آشنا شدید، نوبت آن رسیده که یکی را انتخاب کنید و مقدمات ثبت نام را پشت سر بگذارید. از جمله این مقدمات می‌توانیم به آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی اشاره کنیم. این آزمون به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید میزان دانش و علم خود را بسنجید و استاد راحت‌تر کلاس و سطح مناسب شما را پیدا کند. اگر در این آزمون‌ها شرکت داشته باشید، می‌توانید به راحتی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و سپس به تقویت نقاط ضعف بپردازید. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آموزش زبان انگلیسی آزمون تعیین سطح کلاس های حضوری صورت مجازی راحت تر کلاس ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • آشنایی با کابل نسوز
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها