Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:32:23 GMT

فرشاد دادفر سرپرست باشگاه ذوب آهن شد 

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۰۶۰

فرشاد دادفر سرپرست باشگاه ذوب آهن شد 

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتصاب سرپرست جدید باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: بعداز ظهر امروز و پس از تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه ضمن تشکر از زحمات مهندس فریدونی مدیرعامل اسبق باشگاه ذوب آهن استعفای ایشان پذیرفته شد و دکتر فرشاد دادفر از اعضا هیأت مدیره بعنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شایان ذکر است که دادفر از چهره‌های شناخته شده ی ورزشی و از قهرمانان ملی در رشته شنا و قریب به دو دهه سابقه فعالیت و مربی گری هستند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: او دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه تهران و دارنده مدال و عنوان در مسابقات المپیک کارگری جهان می‌باشد.

رمضانی اضافه کرد: دادفر علاوه بر سابقه عضویت در هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن و مشاوره مدیر عامل این باشگاه عضو اسبق کمیته فنی فدراسیون شنا و سرمربی و مربی برخی از تیم‌های باشگاهی در رشته شنا بوده است.

کد خبر 5320209

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب اهن اصفهان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا زلزله واکسن کرونا کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد قزوین اربعین 1400 سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا احمد وحیدی باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم

دمای هوا در شهر مانیل پایتخت فیلیپین به ۳۷ درجه سانتیگراد رسیده و مقامات باغ وحش شهر به ببر‌ها خوراکی‌های منجمد تهیه شده از خون حیوانات را می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد