Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای انتخابات فدراسیون ورزش دانش آموزی می توانند تا ۲۴ مهرماه سال جاری به منظور شرکت در انتخابات اقدام کنند و در عین حال باید از شرایط عمومی و اختصاصی مدنظر برخوردار باشند.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور به منظور انتخاب رییس فدراسیون در سال ۱۴۰۰ برگزارخواهد شد، تمامی افراد واجد شرایط و علاقه مند به احراز پست ریاست فدراسیون می توانند جهت دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از تا ۲۴ مهرماه سال جاری در روزهای کاری، از ساعت ۹ تا ۱۴ به دبیرخانه مجمع مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط عمومی

شرایط احراز پست ریاست فدراسیون شامل شرایط عمومی (ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون های ورزشی) اعم از التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء پیشینه موثر کیفری، عدم محرومیت از حقوق اجتماعی بر اساس احکام قطعی مراجع قضایی با تأیید مراجع ذیصلاح، دارا بودن حداقل سن (۳۵) سال و حداکثر (۶۵) سال، دارا بودن بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و داشتن (۵) سال سابقه مدیریتی و اجرای مرتبط با ورزش و تربیت بدنی و نیز دارا بودن شرط وثاقت و امانت است.

در عین حال داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی باید استخدام رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش باشند و اعضای هیات رئیسه شامل نواب رییس، دبیرکل، خزانه دار، کارشناس خبره باید استخدام رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش باشند.

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی (ماده ۷ دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت نام و رأی گیری برای داوطلبان پست های هیأت رئیسه فدراسیون های ورزشی) احراز پست ریاست فدراسیون دانش آموزی نیز شامل اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون های ورزشی، اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون جهانی رشته های ورزشی مورد تأیید کمیته بین‌المللی المپیک یا پارالمپیک، مدیران عامل باشگاه ورزشی در بالاترین سطح حرفه ای رشته های ورزشی (لیگ برتر)، مقامات موضوع ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری به شرط مرتبط بودن فعالیت آنها با ورزش و تربیت‌بدنی، مدیران مرتبط با ورزش و تربیت بدنی در سطح مدیرکل دستگاههای اجرایی موضوع ماده (پنج) قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران و فرماندهان مرتبط با ورزش و تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رتبه خدمتی حداقل (۱۶) و بالاتر، روسای پژوهشگاه، پژوهشکده و دانشکده تربیت بدنی مراکز آموزش عالی، معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ها و نیز روسای هیأت های ورزش دانش آموزی استان ها است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون ورزش دانش آموزی احراز پست ریاست فدراسیون ورزش و تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان