Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:25:04 GMT

۳ نفر در کانال انتقال آب ورامین غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۰۲۱

۳ نفر در کانال انتقال آب ورامین غرق شدند

علیرضا ابراهیمی بامداد سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این سه فرد در کانال آب درجه یک انتقال آب، حاشیه روستای جعفرآباد اخوان سقوط کرده و جان خود را از دست داده‌اند و تلاش عوامل امدادی برای شناسایی اجساد این افراد همچنان ادامه دارد.
وی افزود: با فراخوان غواصان حرفه‌ای تلاش شده تا اجساد این افراد کشف شود ولی حجم زیاد آب جاری در این کانال، این امر را با دشواری همراه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بررسی علت بروز این حادثه از سوی عوامل انتظامی گفت: تا کشف اجساد تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.
کانال انتقال آب درجه یک دشت ورامین، از شهرستان پاکدشت آغاز شده و در طول مسیر ۱۵ کیلومتری، از شمال به جنوب ورامین امتداد یافته و آب را به مزارع جنوبی ورامین منتقل می‌کند.
در منطقه موسوم به جمال‌آباد، کانال انتقال آب پساب تصفیه شده جنوب تهران نیز با این کانال تلاقی پیدا کرده و هم اکنون آب جاری ناشی از پساب تصفیه شده است و آبی از سد ماملو در کانال جریان ندارد.
عبور این کانال از حاشیه مناطق مسکونی و جاده موسوم به " تیغاب" همواره موجب بروز حوادث متعدد سقوط خودرو و عابران پیاده درآن می‌شود که نوع سازه و شیب حاشیه آن باعث می‌شود که در صورت جریان آب، فرد سقوط کرده به هیچ عنوان نتواند خود را نجات دهد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی ورامین مدیریت بحران غرق شدگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ورامین مدیریت بحران آتش نشانی ورامین مدیریت بحران غرق شدگی انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2