Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی استان اردبیل افزود:  نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت و آسایش مردم قرار دارد و این زحمتکشان بی ادعا برای امنیت و آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی  با اشاره به اینکه تصمیمات باید طبق عقلانیت و سازگار با عقل اتخاذ شود، تشریح کرد: هر گونه اقدام و تصمیم باید طبق منطق و پذیرش جامعه تبیین شود تا منتج به نظم ،انضباط و دستاوردهای مثبت، قابل اجرا در جامعه شده و رضایت تمام اقشار را به دنبال داشته باشد، هرچقدر ضریب عقلانیت بالاتر است توسعه و پیشرفت در آن جامعه جهش بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در قبال مردم احساس مسئولیت دارد، بیان کرد:  کرد: در جامعه‌ای که نظم و انضباط به حداکثر برسد احساس امنیت و آسایش بیشتر لمس می‌شود و نظم نیز در شان و منزلت استان توام با احساس امنیت مردم افزایش می یابد.

عاملی گفت: عوامل نیروی انتطامی همیشه لایه‌های مختلف جامعه را رصد کرده و در مطالعات و تحلیل آسیب‌ها با حضور عوامل تصمیم گیرنده جهت حل مشکلات لایه‌های زیرین جامعه تاثیر گذار هستند.

استاندار اردبیل ادامه داد : باید ضمن تشکیل اتاق فکر در رابطه با مسایل کلان استان با استفاده از ظرفیت اساتید و نیروهای تاثیرگذار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود و نتیجه جلسات نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب عملیاتی شود.

وی افزود:هیچ شان و جایگاهی جز خادمی مردم برای خود قایل نیستیم و امیدواریم گرهی از گرفتاری‌های مردم باز شود و مردم استان همیشه شایسته عزت هستند.

در این جلسه سردار حسینی  فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل  ضمن تبریک انتصاب سید حامد عاملی به عنوان استاندار جدید، عملکرد یک ساله این نیرو در سطح استان و برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

برچسب‌ها استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت استانداری اردبیل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد