Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در دیدار حمعی از مدیران آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان  هدف از این دیدار را پیگیری دستور اکید و فوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به استان مبنی برحذف مدارس کپری برشمرد.

استاندار  افزود: براساس آمار مستند و ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  هیچ مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تهیه گزارش دقیق از وضعیت مدارس استان از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، ارائه به استاندار و ارسال آن به مرکز شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه سال تحصیلی آغاز شده است باید شرایط برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان با بهترین کیفیت و امکانات مهیا شود.

احمد زاده عنوان کرد: فرهنگیان به عنوان فرهیختگان جامعه نزد همگان از ارزش والایی برخوردار هستند زیرا این قشر بنیان گذار و بانی اصلی فرهنگ و تمدن هستند.

احمد زاده با تاکید بر اینکه وجود مدارس کپری در استان براساس گزارش اشتباه یا ارائه اشتباه مطلب و برداشت نادرست بوده است، افزود: شاید هم در بازدید از  مدارس سنگی استان چنین اصطلاحی به کار برده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در هفته آینده با توجه به آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و گفت: باید استاندارد سازی لازم در مدارس استان به ویژه مدارس سنگی و کانکسی جهت رفاه حال دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان انجام شود.

احمد زاده بیان کرد: باتوجه به اینکه ۲۰ درصد از مدارس کانکسی استان امکان تبدیل شدن به مدارس ساختمانی را دارند باید شرایط برای عملیاتی شدن این مهم فراهم شود.

وی تاکید کرد: نباید هیچ دانش آموز واجب التعلیمی به دلیل نبود زیرساخت های ارتباطی، مشکلات مالی و کرونا از تحصیل بازبماند.

برچسب‌ها زندگی عشایری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زندگی عشایری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش احمد زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر