Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر باتأکید بر الگو برداری از پیامبر گرامی اسلام (ص) برای رسیدن به سعادت و کمال گفت: تاسی به سیره نبوی تنها راه نجات بشریت است که ترویج آن در جامعه ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با 28 صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)  ظهر امروز مراسم سوگواری با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام همراه با قرائت زیارت از بعید با حضور هیئت‌های مذهبی از میدان قدس تا مصلا بوشهر با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه بوشهر در این مراسم با تسلیت سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی علیه‌السلام اظهار داشت: باید زندگی و مکتب خاندان پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه طهارت علیه‌السلام در جامعه الگو و مورد توجه قرار گرفته شود.

تاسی به سیره نبوی تنها راه نجات بشریت است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) در مکتب الهی تحت تعلیم و تربیت قرار گرفته است تصریح کرد: الگو برداری از رفتار، منش و شخصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) راه رسیدن به سعادت و کمال است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر ترویج سیره، مکتب و فرهنگ پیامبر گرامی اسلام (ص) در جامعه افزود: تاسی به سیره نبوی تنها راه نجات بشریت از بحران‌ها و مشکلات است که ترویج آن در جامعه و آشنایی جوانان و نوجوانان با این فرهنگ الهی ضروری است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر هم با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت پیامبر اکرم (ص) اقیانوس بیکران فضایل اخلاقی، نیکوترین سرمشق و الگو برای سعادت بشریت است.

زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید مملو از معارف دینی است

حجت‌الاسلام محمد قادری باتأکید بر پژوهش در خصوص ابعاد شخصیتی و سیره آن حضرت تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی بررسی و پژوهش ابعاد مختلف شخصیتی و سیره حضرت محمد مصطفی (ص) مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای دستیابی به تمدن اسلامی عالی‌ترین الگو پژوهش در خصوص زندگانی رسول گرامی اسلام (ص) و اهل بیت طهارت علیه‌السلام است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه پیروی از راه و رسم پیامبر اکرم (ص) و ائمه طهارت (ع) انسان را به سوی کمال و سعادت هدایت می‌کند تصریح کرد: زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید از جمله برنامه‌های مملو از معارف دینی است.

استان کردستان در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) به سوگ نشستسومین حرم اهل بیت (ع) در سوگ رحلت پیامبر اسلام (ص) غرق در عزا و ماتم است‌مداحی حاج مجتبی رمضانی به مناسبت رحلت پیامبر(ص) + فیلم

قادری، عدالت، سخاوت، خوش خلقی، ایثار و فداکاری، خدمت‌رسانی به مردم، مهربانی، عفت و پاک‌دامنی را از ویژگی پیامبر اسلام دانست و تصریح کرد: شجاعت، استقلال فکری و سیاسی، آزادگی، عزت و کرامت، صداقت، احترام به همنوعان، غمخواری و دلسوزی و زندگی مسالمت‌آمیز از دیگر شاخصه‌های خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی امام جمعه بوشهر علیه السلام رحلت پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است