Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها حسن نیت خود را برای تثبیت بازار نفت و حل بحران سوخت اعلام کرده اما تحریم های ظالمانه آمریکا مانع این کار می شود.

جواد اوجی، وزیر نفت پس از پایان بیست‌ویکمین نشست وزیران نفت و انرژی اوپک‌پلاس گفت: اینروزها شاهدیم که بحران انرژی در کشورهای توسعه یافته به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: می دانید که در انگلستان و اروپا و کشورهای توسعه یافته و حتی آمریکا مردم در زمینه تامین سوخت دچار چالش شده اند.

وزیر نفت توضیح داد: قیمت گاز چند برابر افزایش پیدا کرده و این نگرانی تامین سوخت دغدغه و چالش مردم کشورهای مختلف شده است و اعتراضات متعددی را به همرا داشته است.

اوجی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده نفت است و در این شرایط می تواند کمک بزرگی برای حل این بحران کند اما متاسفانه به دلیل تحریم های ظالمانه، در زمینه صادرات نفت این امکان را ندارد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در خصوص تامین انرژی جهان و حتی کشورهای پیشرفته، بارها با حسن نیت اعلام آمادگی کرده که حاضر است با افزایش تولید نفت، در خصوص تثبیت بازار نفت و تامین این سوخت بخش عمده ای از این چالش که در این کشورها مردم دچار شده اند حل کند.

وزیر نفت یادآور شد: چنانچه تحریم های ظالمانه برداشته شود ایران آمادگی برای حل این بحران را دارد.

 

حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا نفت ایران تحریم نفت ایران جواد اوجی تحریم گاز ایران افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس، نوشت: به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا در غرب قاره آفریقا سفر کردم. ‏شعار این دوره از اجلاس "ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو پیرامون توسعه پایدار" است.

وی افزود: ‏در بانجول علاوه بر سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در نشست عالی، با دیگر وزرای خارجه و مقامات کشورهای اسلامی بر مباحث توسعه پایدار کشورهای اسلامی، بررسی چالش‌های جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در غزه تمرکز داریم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ‏توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی چندجانبه از دیگر اولویت‌های این سفر است.

کد خبر 6096502 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد